Gå til innhold

Jeg er så stolt av meg selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne selvsagt skrevet et langt innlegg om hvorfor jeg er så stolt av meg selv, men det hadde liksom blitt litt rart, tenker jeg ;) Det føles i hvert fall veldig godt å være meg for tiden. Jeg er selvsagt ikke stolt av alle mine sider, men jeg føler jeg har fått til veldig mye de siste 3 årene.

Er det fler her inne som er stolt av seg selv, og hvorfor er du i så fall det ? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var stolt av meg selv. Men, jeg er stolt av barna mine så jeg har kanskje grunn til å være stolt av meg selv likevel?!

Skrevet

Jeg kunne selvsagt skrevet et langt innlegg om hvorfor jeg er så stolt av meg selv, men det hadde liksom blitt litt rart, tenker jeg ;) Det føles i hvert fall veldig godt å være meg for tiden. Jeg er selvsagt ikke stolt av alle mine sider, men jeg føler jeg har fått til veldig mye de siste 3 årene.

Er det fler her inne som er stolt av seg selv, og hvorfor er du i så fall det ? :D

Vil påstå det ja. Har vært alenemor i 1,5 år. Gikk fra å være arbeidsledig til å bli student på fulltid, fullføre sertifikat, finne meg en kjæreste og en billig leilighet. Har blodslitt meg gjennom skoleåret med MANGE sykt-barn dager og stilt opp på skolen trøtt som ei strømpe når jenta først ble frisk igjen. Og nå er jaggu meg ta eksamenene overstått og bestått ;) Så nå når dette er fullført skal jeg jobbe.. :-p Hardworking..

Skrevet

Jeg er stolt jeg og :)

Fullførte utdanning på under 7 mnd, og den er det vanlig å bruke 1 1/2 år på :)

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var stolt av meg selv. Men, jeg er stolt av barna mine så jeg har kanskje grunn til å være stolt av meg selv likevel?!

Det var trist å høre at du ikke er stolt av deg selv. Hvorfor er du ikke stolt av deg selv, da? Jeg er sikker på at du kan gjøre noe med det :D Det kjempebra at du er stolt over dine barn da - er nok en grunn til at de har blitt som de har blitt :)

HI

Skrevet

Jeg er stolt jeg og smile.png

Fullførte utdanning på under 7 mnd, og den er det vanlig å bruke 1 1/2 år på smile.png

Bra jobba!! :) Du har vært kjempeflink. Kan tenke meg det har vært hektisk? Vil du fortelle hva du har studert?

Jeg har selv tatt en bachelor nå (vanligvis treårig), men har brukt 4 år på den, da jeg tok mammapermisjon 1 år med nr 1, med nr. 2 tok jeg ikke mammapermisjon :) Nå skal jeg gå videre på master :) Ja, det er noe av grunnen til at jeg er stolt av meg selv, forresten ;) Hilsen skryte-HI

Skrevet

Vil påstå det ja. Har vært alenemor i 1,5 år. Gikk fra å være arbeidsledig til å bli student på fulltid, fullføre sertifikat, finne meg en kjæreste og en billig leilighet. Har blodslitt meg gjennom skoleåret med MANGE sykt-barn dager og stilt opp på skolen trøtt som ei strømpe når jenta først ble frisk igjen. Og nå er jaggu meg ta eksamenene overstått og bestått ;) Så nå når dette er fullført skal jeg jobbe.. :-p Hardworking..

Wow, total forandring :) Gratulerer! Du er kjempetøff! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...