Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 som har vidt forskjellig seksuell smak i forhold til mannen? Mannen i huset, som jeg har vært sammen med i noen år, ønsker ikke å gjøre det jeg synes er godt. Ingen hokuspokus det er snakk om heller. Og det har bestandig vært slik. Jeg har forklart i klare ordelag hva jeg liker og hva jeg kommer av, prøvd å føre hånden hans riktig osv, men det funker ikke i det hele tatt. Har forklart at jeg er lei meg fordi jeg aldri får full tilfredsstillelse (kun på egen hånd), uten at det hjelper. Jeg på min side er ganske lydhør og avviser ham så å si aldri. Han er 100% fornøyd med sexlivet virker det som. What to do?
Ludviksmamma Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 snakk om sex mens dere er fullt påkledde, dersom han ikke er villig til å endre litt, men fortsatt klager på at du ikke kommer, så bytt han ut !!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 snakk om sex mens dere er fullt påkledde, dersom han ikke er villig til å endre litt, men fortsatt klager på at du ikke kommer, så bytt han ut !! Han klager IKKE på at jeg ikke kommer. Jeg synes det er trist at jeg må ty til plastic fantastic for å komme. Har også snakket med ham fullt påkledd, men alle sexologer gir tips om at man må gi klare hint når man kommer i situasjonen, som føre hånden dit du vil den skal være, be klart om det og det og så videre. Bytte ut kommer jeg ikke til å gjøre, siden vi har barn sammen, han er helt fantastisk ellers, det er kun orgasmen som mangler i forholdet vårt. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Da tror jeg at jeg hadde blitt veeeldig konkret med ham. Tatt det opp igjen i en setting hvor dere er påkledd og ikke skal til å ha sex. Sagt at du synes han er helt fantastisk på alle måter, du nyter sexlivet osv, MEN du er ikke fornøyd med at du aldri får orgasme fordi han ikke vil hjelpe til med sånn og sånn. Si at du tenner mye mer på han enn plastic fantastic Når det er sagt.... jeg har ikke vært borti mange menn som bruker mye tid på å forstå de små forskjellene av stimulering av klitoris som enten gir orgasme... aller avblåser den for min del Min løsning hos disse mennene har vært at jeg hjelper til selv mens han er inni meg og da går det som bare det Håper dere finner ut av det! De fleste menn er jo opptatt av at kvinnen skal få orgasme også, så mannen din burde jo være interessert i å få "æren" for det også Det kan jo også være at han føler seg klossete fordi han kanskje har prøvd og ikke fått det til, og derfor ikke vil igjen, fordi han da føler han ikke strekker til? Hvis det er tilfelle så se om du får ham med på å prøve igjen, hvor du hele tiden roser ham for det som er godt, men sier ting som "det er så deilig når du gjør sånn, hvis du flytter fingrene litt sånn... eller endrer tempo.... eller trykk... sånn så blir det enda bedre". Ikke gi opp å få orgasme med denne mannen
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Her var samme problemet. Samboeren fattet ikke at jeg hadde andre behov, eller hva jeg ville frem til, enda jeg sa det klart og tydelig. Eneste måten jeg nådde frem her var å bli passiv til sexen. Vi hadde sex, men jeg holdt igjen, gjorde ikke stort ut av det, sluttet å gjøre ting han likte ol. Til slutt spurte han hvorfor jeg oppførte meg slik (da hadde sexen blitt så "kjip" at han mistet interesse under akten) fortalte da at det var akurat slik det var for meg, så lenge han ikke hadde noe interesse av å gjøre noen minimale endringer, fordi det var det jeg syntes var godt, så kunne sexen bli det samme, etter det startet han å spøre om veiledning, hint, ble observang for pusten min osv. Det er ikke enkelt å gjøre, men det funket her hvertfall, innen 2 uker var det positiv endring i bildet, kan jo være verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Her var samme problemet. Samboeren fattet ikke at jeg hadde andre behov, eller hva jeg ville frem til, enda jeg sa det klart og tydelig. Eneste måten jeg nådde frem her var å bli passiv til sexen. Vi hadde sex, men jeg holdt igjen, gjorde ikke stort ut av det, sluttet å gjøre ting han likte ol. Til slutt spurte han hvorfor jeg oppførte meg slik (da hadde sexen blitt så "kjip" at han mistet interesse under akten) fortalte da at det var akurat slik det var for meg, så lenge han ikke hadde noe interesse av å gjøre noen minimale endringer, fordi det var det jeg syntes var godt, så kunne sexen bli det samme, etter det startet han å spøre om veiledning, hint, ble observang for pusten min osv. Det er ikke enkelt å gjøre, men det funket her hvertfall, innen 2 uker var det positiv endring i bildet, kan jo være verdt et forsøk? Jeg har sluttet å gjøre det han liker best, altså BJ. Merker at det savnes, men han er ikke sånn som ber åpenlyst og hinter klart. Siden jeg aldri får "tilbake", så sluttet jeg å gi selv, gidder rett og slett ikke. Det var over 1 år siden, og fortsatt ingen forbedring :S HI
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har sluttet å gjøre det han liker best, altså BJ. Merker at det savnes, men han er ikke sånn som ber åpenlyst og hinter klart. Siden jeg aldri får "tilbake", så sluttet jeg å gi selv, gidder rett og slett ikke. Det var over 1 år siden, og fortsatt ingen forbedring :S HI Hva om du kutter ut alt som du vet han liker, om det så bare skulle være å kysse han på halsen under sex ol? Her forsvant en hel liste av "goder" for samboeren, han ble noe missfornøyd med det, til slutt ble han frustrert av det hele og spurte hvorfor jeg ikke gjorde noe av det lenger. Alt kom jo for en dag da, og han forsto plutserlig hvordan det var for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå