Gå til innhold

Jeg skriver ukesmeny hver uke...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Men så ser jeg over den nå og innser at den kanskje ikke er så "sunn" som den burde. Det blir mye rømme og fløte, poteter, pasta....

Selv om det meste er laget fra grunnen av så blir det mye fett og karbo.

Det skal sies at det er mye fisk og lite rødt kjøtt. Samt mye grønnsaker.

 

Noen som er god på dette å lage sunn god mat , som vil dele oppskrifter evt menyer?

 

- Det trenger ikke være ultrasunn hele uken, men i hovedsak vil jeg at den skal være sunn med utskjeielser innimellom ;-) -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wok, salater og supper er jo enkle måter å få i seg mye fornuftig mat og enkelt å lage med sunne råvarer...

Skrevet

På Greteroede.no kan du få tilsendt sunne middagsoppskrifter hver dag til din mail. Har prøvd ut noen av de og de er veldig gode:)

Skrevet

Lager også ukesmeny, men ser det har lett for å bli litt ensformig og mye opp igjen det samme, og ikke alltid så heldig om en vil ned i vekt(både jeg og mannen prøver litt på det) så nå er jeg begynt å bruke Grete Roede oppskrifter som inspirasjon.

Skrevet

mange fine oppskrifter paa:

 

www.melk.no

www.bramat.no

Skrevet

Bytt ut rømme og fløte med mager kesam.

 

Bruk fullkornspasta og fullkornsris.

 

Dropp potetene innimellom. Lag heller litt ekstra salat/grønnsaker som tilbehør.

 

Det trenger ikke være komplisert å få en sunnere livsstil! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...