Gå til innhold

Fått dilla eller avsky for noe enda?


tyr82

Anbefalte innlegg

Jeg har fått helt avsky for min elskede kaffekopp. Og blitt hekta på stupedama-pastillene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutta med kaffe og pepsi max første semester, nå liker eg det igjen, men max en kopp kaffe te dagen! vann er fremdeles best:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noe søtt i det hele tatt - betyr ikke det at det kan være en liten gutt der inne?

Kyllingvinger er tingen! Og igår oppdaget jeg kombinasjonen skinke-bønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noe søtt i det hele tatt - betyr ikke det at det kan være en liten gutt der inne?

Kyllingvinger er tingen! Og igår oppdaget jeg kombinasjonen skinke-bønner :)

 

Kanskje det:) Orket ikke tanken på søtt i mitt forrige svangerskap, ville bare ha gulrøtter og agurker og helst kunne bo i en velduftende fuktig kjeller med oljeduft og lagtrede bildekk, "snuse snuse" og ut poppet en skjønn gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med mannens perfyme...:P Oh lord, og den som i utganspunktet lukter sååå godt!! Tror jeg må be han slutte og bruke den med en gang, så jeg ikke får helt noia etter svangerskapet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått dilla på rå brokkoli av alle ting! Knasker det støtt og stadig :P

Oh, den cravingen skulle jeg gjerne hatt, jeg har lyst på godis jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffen på jobben lukter plutselig gjørme og svidde dekk. (Den var egentlig ikke så god før heller, men med mye melk gikk det jo.) Kjenner det med en gang noen i nærheten har henta seg en kopp. Hurra for åpent kontorlandskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...