Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er utdannet Interiørkonsulent, og kunne gjerne tenke meg å jobbe som kjøkkenselger/konsulent innen kvik, norema og lignede.. Eller i en maling og interiør hos en byggevarekjede.. Er det noen her som jobber innen noe av dette og hvor mye er lønnen deres på? og evt hvor mye ansinitet har dere?
Lettie Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Kjenner en interiørkonsultent som jobbet med salg av kjøkken (kvik) og hatet det, gikk over til møbelbutikk (designmøbler osv) og elsker det. Vet ingenting om lønn osv, men tror hun får utfolde seg mye mer kreativt nå og brukt utdannelsen sin. Mange rike kunder som trenger interiørhjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå