Dorrimor ♂♂ Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Vi har arva en babybjørn vippestol, og etter å ha brukt den på to barn er den veeeeldig skitten. Pga at vi arvet stolen har vi ikke noen bruksanvisning. Er det mulig å vaske denne? Hvordan får man av trekket, og kan man vaske i vaskemaskina?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har en som jeg vasker trekket på, det er noen knapper bak også bare drar jeg den av stativet. Vasker den på 40 grader.
Babyønske �� Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Kan fint vaskes i maskin ja. Jeg vasker det på finvask 40 gr med Milo. Det er festes med strikk på 2 kroker nede ved plata, løsne disse, også bare drar du trekket av ramma.
Fire småtroll Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Ikke noe problem å vaske, tok det i maskinen mange ganger jeg. Blir jo gjerne noe gulp, mat, o.l. på den etterhvert så den ble jevnlig vasket. Bare å løsne trekket nederst og dra det av som en sokk, vasket det på finvaskprogram i maskinen og hengte til tørk over natten.
Gjøkeredet③ Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Jeg vasker min på 40 grader med vanlig Blenda... Og den er vaska maaaange ganger nå, og ser like fin ut
Studine mevik Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Den vi har er festet med to strikk nederst ved foten. Når strikken er løsnet er det bare å dra trekket av og vaske. Jeg setter trekket på igjen når jeg tar det ut av maskinen og lar det tørke på vippestolen for da er det lettere å få det på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå