Gå til innhold

Handlet noe gjennom Groupon, som jeg aldri fikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I februar kjøpte jeg en kupong på en stor sittesekk gjennom Groupon. Jeg bestilte sittesekken fra nettsiden, betalte porto som ble trukket fra kontoen rett etterpå, og leste at det kunne være opp til 6 ukers leveringstid. Den skulle leveres på døra. Jeg ventet og ventet, men den kom aldri, så jeg kontaktet nettbutikken jeg hadde bestilt fra. Fikk svar fra dem om at jeg måtte kontakte Groupon. Kontaktet dem via mail, og etter lang tid fikk jeg svar om at den var på vei. Nå er det altså 4 mnd siden jeg bestilte og den har ennå ikke kommet. Har sendt en ny mail, men får ikke svar. Er det noe å gjøre med dette, eller må jeg bare bite i det sure eplet og tenke at pengene er borte? Det er tross alt snakk om 800 kroner. Jeg har bestilt gjennom dem før, og det har gått fint, så dumme meg trodde det var trygt. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en vennine som bestillte ett nettbrett gjennom Grupon.det tok over 2mnd med gjenntatte mailer før hun fikk det.Og når det endelig kom, visste det seg at det var brukt ,hun fant bilder inne på det av en ukjent person..Så du får bare mase og forlange pengene tilbake.

Skrevet

Jeg har veldig dårlig erfaring med Groupon. Har kjøpt ulike tjenester, (frisør, hudpleie osv ) men har ikke kommet gjennom på telefon for å bestille time en gang.

MEN det skal sies at jeg da jeg klagde fikk pengene tilbake kjapt og greit. Klag du, og be om pengene tilbake- portoen også.

Skrevet

Jeg kjøpte også en sånn sekk, muligens fra en annen leverandør. Den fikk jeg lenge etterpå (de måtte vel bestille dem fra Kina først tenker jeg). Men sekken er vi fornøyde med altså;D Så sjekk med Groupon om det er på vei, og be om dato for levering fra leverandør og evt be om pengene igjen om du heller vil det. Jeg fikk tilbudet om det fra de da jeg begynte å spørre:)

Skrevet

Jeg hadde samme greia med et par ting, men fikk de til slutt. Det er et telefonnummer på nettsiden deres også, kanskje greit å ringe de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...