Gå til innhold

Hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er du våken nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi sovnet for en times tid siden, og jeg trengte virkelig litt alenetid, selv om jeg absolutt heller burde fått meg noen sårt tiltrengte timer på øyet. :-)

Skrevet

Fordi jeg har 2 dager igjen til termin og dermed ikke får plass (eller ro) til å sove i min egen seng etter at 2 åringen kom ruslende..

Skrevet

Bonusbarnet har fri imorgen, moren hennes ble lagt inn på sykehuset igår, dramatisk, og hun får ikke sove.. :/ Burde lagt meg, men må vente til hun sovner, blir vekt av minsten 6-7 hver morgen, så blir lite søvn inatt (igjen :P)

Skrevet

Sitter på dataen... vanskelig å slå av og legge seg. Mannen har reis på jobb og jeg må ligge alene..

Skrevet

Jeg får ikke sove pga naboen har i helgen beskyldt meg for barnemisshandling og truer meg med at hun skal ringe barnevernet pga jeg sendte sønnen min på 5 år på rommet sitt etter han hadde gjort noe veldig slemt mot lillesøsteren sin (det er heller ikke første gangen) han sto på verandaen og nektet å gå inn, så jeg måtte bære han inn og han begynte å hyle å skrike i trass.....

Jeg må uansett flytte her ifra da hun har satt alle naboene opp mot meg fra før, pga jeg er ung dum og feit som hun kaller meg. satt ut masse usanne rykter i nabolaget, men det veldig vanskelig å få leilighet i nærheten..

Så der er grunnen til at jeg er våken, mest lyst å SKRIKE!!

Skrevet

fordi når jeg vil sove så vil plutselig ikke minsten.

har sovet fin siden kl 19 ikke en lyd men når jeg skal legge meg hyl...han pleier det ikke så er ekstra tungt når han er sånn for skjønner ikke hva som er galt...

Skrevet (endret)

tidsforskjell :P

Klokka er bare 20.27 her :D

Endret av PeppaPig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...