It's all about me Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Vi har ikke gjort det da vi har bådde overmadrass og skinn oppå. Er ikke sjans at noen av ulykkene har nådd selve madrassen. Hadde jeg ikke hatt disse to lagene over hadde jeg nok kjøpt ny.
Von Hertelhofen Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Det hadde jeg aldri giddet, med mindre det var tisseflekker el på:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Hadde bare kjøpt ny overmadrass og evt nytt tisselaken til å ha mellom madrassen og overmadrassen. Her hadde ikke storebror sluttet med sprinkelseng før lillesøster kom, så da kjøpte vi nytt uansett, men jeg hadde ikke kjøpt ny madrass ellers
MammaTilToTette + spire Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Vi har kjøpt ny madrass til minste.
MღM Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er litt usikker fordi jeg synes madrassen vi har er litt myk. Har beskyttet den godt, så har ikke vært noen uhell på madrassen. Mulig jeg kunne kjøpt en fastere overmadrass istede?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har brukt opp igjen( det skal være ok mellom søsken, i følge krybbedødforeningen). Men så vet jeg at madrassen ikke har vært utsatt for uhell etter førstemann. Madrassen er også vaskbar, noe som jeg var bevisst på når jeg skulle kjøpe den.
Tigerpote Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Ja, jeg har kjøpt ny madrass, men tisselaken og overmadrass har jeg bare vasket på 60 grader i vaskemaskinen. Kjekt med madrasser på Ikea til 199,-
MღM Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2012 Da satser jeg på å kjøpe en fast overmadrass, hvis jeg finner. Kjedelig å gå å bekymre meg når baby begynner å snu seg. Ellers så vasker jeg bare trekket. Stod 40 grader, skal jeg tørre å prøve 60?? Liker best å vaske så varm som mulig til baby.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Har brukt samme madrass, men kjøpt nye tisselaken og overmadrass. Er jo gamle bakterier fra uhell med gulping o.l. som er farlig, så når man bruker tisselaken under overmadrassen og bytter begge disse er det garantert ingen gamle "gasser" som kan skade babyen. Men kjøpte ny madrass da vi fikk fjerde barnet da, syntes den gamle var blitt så gammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå