Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Kjæresten har vært her i helgen. Når jeg gikk inn på datan nå i kveld hadde han glemt å logge av på mailen. Hadde dere snoket eller bare logget av? Jeg ble faktisk litt stresset, å logget av fort som f.. Ikke fordi jeg mistenker noe, men vil at han skal ha sitt privatliv, selv om vi er sammen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde snoket. Men jeg er et "brent barn". Har bare hatt partnere som ikke var til å stole på.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Hadde logget kjapt av, angret meg litt, spist en sjokolade og tenkt at det var til det beste
det er berre mordi Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde snoket. Men jeg er et "brent barn". Har bare hatt partnere som ikke var til å stole på. Men da er du ikke veldig "stolbar" selv heller da:) Jeg hadde nok logget av - om jeg ikke hadde en gnagande mistanke om det var ugler i mosen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Hadde også logget ut. Jeg stoler på mannen, og hadde nok merket om noe var på "fære"!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Her har jeg fri tilgang til alt, ikke fordi jeg IKKE stoler på han, men fordi jeg gjør nettopp det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde snoket. Men jeg er et "brent barn". Har bare hatt partnere som ikke var til å stole på. Men da er du ikke veldig "stolbar" selv heller da:) Jeg hadde nok logget av - om jeg ikke hadde en gnagande mistanke om det var ugler i mosen. Jo, jeg har aldri upassende kontakt med noen på verken fb, mail eller sms, så en partner vil alltid ha fritt innsyn om han vil. Så jeg er til å stole på. Men jeg har alltid funnet noe grums de gangene jeg har snoket. Og da mater man jo trollet.... Tror ikke helt på alle som sier de er så prektige og ikke ville snoket.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Her har jeg fri tilgang til alt, ikke fordi jeg IKKE stoler på han, men fordi jeg gjør nettopp det. Bra! Slik mener jeg det bør være i et forhold. Min eks-partner vernet veldig om sitt "privatliv", og var påpasselig med å alltid lukke pc når jeg kom, logge ordentlig av, ta med seg tlf på do osv. Da blir man mistenksom.
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Jeg er gruelig nysgjerrig og ville nok kikket fort på innboksen hans og så logget av. Huff...jeg skjemmes egentlig Nå har jeg full tilgang til mannens mail, men kunne ikke brydd meg mindre om å sjekke den. Fins ikke spennende
Soveposen Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Hadde logget kjapt av, angret meg litt, spist en sjokolade og tenkt at det var til det beste haha, så søt du er <3
det er berre mordi Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde snoket. Men jeg er et "brent barn". Har bare hatt partnere som ikke var til å stole på. Men da er du ikke veldig "stolbar" selv heller da:) Jeg hadde nok logget av - om jeg ikke hadde en gnagande mistanke om det var ugler i mosen. Jo, jeg har aldri upassende kontakt med noen på verken fb, mail eller sms, så en partner vil alltid ha fritt innsyn om han vil. Så jeg er til å stole på. Men jeg har alltid funnet noe grums de gangene jeg har snoket. Og da mater man jo trollet.... Tror ikke helt på alle som sier de er så prektige og ikke ville snoket. Alle mennesker er like, med andre ord? Personlig er jeg alt annet enn prektig - jeg er bare ikke så enormt nysgjerrig av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå