Gå til innhold

skikkelig dødsangst ,fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har opplevd det? nermer meg termin , og har fått helt for meg at noe fælt vil skje , at det her umulig kan gå bra , huff helt grusomt å føle sånn =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre som har opplevd det? nermer meg termin , og har fått helt for meg at noe fælt vil skje , at det her umulig kan gå bra , huff helt grusomt å føle sånn =(

Det er ikke "godt" å føde ;) Har født to ganger, og er glad det ikke er noe jeg må gjennom hver dag! Jeg er i uke 36, og nå ser jeg frem til fødselen. Jeg vet jo det går greit til slutt :) Det gjør vondt, og så etter det opplever du den mest fantastiske følelsen og lykken du noengang kommer til å føle i ditt liv!!!! Det er helt fantastisk!!!! Sitter her og smiler for meg selv merker jeg her, hehehe ;)

Dødsangst, det er jo lov å være redd, livredd. Men tenker det er synd om du ødelegger de siste dagene før fødsel med å være Så redd. Kan du ikke prate med jordmoren din, evt få en samtale på sykehuset der du skal føde? Lykke til!!!! Det er helt fantastisk det du snart skal oppleve <3

Skrevet

Jeg hadde også det da jeg ventet første barnet. Grusomt, tenkte på det dag og natt. Tenkte at dette takler jeg bare ikke.

Men hva er det man ikke klarer!

Ved andre fødselen hadde jeg ikke slike tanker, og gledet meg som bare det til jeg skulle få se det lille underet mitt;)

Jeg vil ha et til - nå!

Skrevet

takk for svar dere =) ikke smertene jeg er redd for de vet jeg jo går over , har bare fått for meg at jeg kommer til å dø. drømmer det om natten og får helt angst . rett og slett livredd. hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...