Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Så skal vi flytte til Levanger, da jeg skal studere i 3 år. Det blir meg og lillemor, så lurer på om det lønner seg å kjøpe eller å leie gjennom disse årene? Er fra Trondheim, så skal flytte tilbake dit etter endt utdannelse. Grunnen til at vi flytter er for at det er mye billigere, og det blir på mange måter enklere for oss å bo der mtp familie Hva ville dere gjort? Har ek på ca 150.000. Skal leie ut leiligheta i Tr.heim så får ca 2.000 ekstra hver mnd på det. Er bare så redd for ikke å få solgt om jeg velger å kjøpe!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Jeg bor på Levanger, er ingen ekspert men tror ikke du kommer til å få noe problem med å selge. Er på utkikk etter leilighet selv, og alle jeg har sett på har blitt solgt veldig fort. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Jeg bor på Levanger, er ingen ekspert men tror ikke du kommer til å få noe problem med å selge. Er på utkikk etter leilighet selv, og alle jeg har sett på har blitt solgt veldig fort. Lykke til! Okei, takk for svar! Da blir vi nok til å satse på å kjøpe noe da HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Heihei Jeg har akkurat flyttet til Levanger selv for å studere til høsten. Hva skal du studere? Leieprisen her synes jeg er kjempe dyre dersom man skal leie privat! Men sammenlignet med Tr.heim er det vel ikke så ille likevel, vil jeg tro...? Selv har jeg ordnet meg studentbolig, på Byborg, som jeg leier. Rimelig og en grei plass å bo. Er en egen blokk som er forbehold familier med barn.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal også begynne å studere ved Levanger til høsten, men jeg er her fra jeg da Det er helt sikkert at du får til å selge i ettertid, veldig trykk i boligmarkedet. Har du bil er det mye billigere boliger i Verdal, her fåt du også garantert solgt i ettertid. Hva skal du studere? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Jeg bor på Levanger også, og det bygges leiligheter over en lav sko for tiden, jeg hadde derfor ikke kjøpt, da mange blir sittende med sine leiligheter og ikke får solgt i ettertid. Hus derimot er det mer rift om. Men de er også en smule dyrere Prøvde selv å selge mitt hus for et par år tilbake, men fikk ikke ønsket pris, så beholdt det ! Gjennomsnittlig leiepris ligger på mellom 3,5 og 6000 privat for hybel og leiligheter litt utenfor sentrum.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal studere sykepleien Har faktisk ikke sjekket ut studentboligene, men er vel kanskje for sent? Ja, jeg har bil, men blir litt i lengste laget å kjøre 30-40 min hver vei. Hadde jeg vært alene hadde det ikke gjort noe, men koster jo en del med drivstoff også Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal studere sykepleien Har faktisk ikke sjekket ut studentboligene, men er vel kanskje for sent? Ja, jeg har bil, men blir litt i lengste laget å kjøre 30-40 min hver vei. Hadde jeg vært alene hadde det ikke gjort noe, men koster jo en del med drivstoff også Tusen takk for svar! Det tar ca 10-15 minutter å kjøre fra verdal sentrum og til Hint.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal studere sykepleien Har faktisk ikke sjekket ut studentboligene, men er vel kanskje for sent? Ja, jeg har bil, men blir litt i lengste laget å kjøre 30-40 min hver vei. Hadde jeg vært alene hadde det ikke gjort noe, men koster jo en del med drivstoff også Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Da vil jeg anbefale deg å søke på en familieleilighet i studentbyen. Vi har bodd der i mange år, og storkoste oss. Når man er alene med barn er det gull verdt å ha mange naboer med barn på samme alder, som man kan leke med på ettermiddagen, hjelpe hverandre med barnepass, spise middag sammen av og til o.s.v. Barnehagen ligger rett over gårdsplassen, og det går busser til skolen dersom du ikke har bil. Men sånn bortsett fra det, så tror jeg ikke det skal være noe problem å få solgt i Levanger Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Det tar toppen 10 min fra Verdal sentrum, 7 min hvis liten trafikk. Hadde heller kjøpt noe der, da prisene er langt lavere. Hvis du ikke finner noe i studentbyen da, men det har jeg ingen erfaring med selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå