Gå til innhold

Noen som bruker spotify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg bort reklamen som spilles etter ca. hver 2. sang? Dette har ikke skjedd før, og er kjempe irriterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du betale 99 kr (mener jeg) i mnd.

Skrevet

er vel også et abonnement til 49,- i mnd dersom du ikke skal spille offline mener jeg på?

Skrevet

Jeg har Spotify Premium, noe som innebærer at jeg betaler 99 kr. mnd, og da er det reklamefritt, jeg kan spille sanger fra telefon, ipod, når jeg ikke er tilkoblet internett osv.

Har vel også noe som heter spotify Unlimited hvor du betaler 49 kr mnd. Da blir du ikke avbrutt av reklame, men du kan ikke spille på telefon eller når du ikke er koblet til internett.

Sålenge du ikke har noen av disse er det ingen måter du kan fjerne reklamen på. Jeg synes hvertfall det er verdt det, da jeg bruker det mye i bilen, når jeg går tur ol ;)

Skrevet

Ja, spurte nettopp mannen om dette, og han har vist sluttet å betale. Derfor kommer disse reklamene opp.

Men takk for svar :)

HI

Skrevet

Jeg har Spotify Premium, noe som innebærer at jeg betaler 99 kr. mnd, og da er det reklamefritt, jeg kan spille sanger fra telefon, ipod, når jeg ikke er tilkoblet internett osv.

Har vel også noe som heter spotify Unlimited hvor du betaler 49 kr mnd. Da blir du ikke avbrutt av reklame, men du kan ikke spille på telefon eller når du ikke er koblet til internett.

Sålenge du ikke har noen av disse er det ingen måter du kan fjerne reklamen på. Jeg synes hvertfall det er verdt det, da jeg bruker det mye i bilen, når jeg går tur ol wink.png

Ja, jeg kan betale. Det var jo ikke så dyrt så skal ikke bli noe problemer der :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...