Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Driver et serverings/spise sted Har 15 års erfaring i Bransjen, og fagbrev + lederutdanning. Har daglig ansvar for 26 ansatte Omsetter for ca 18 mill i året Har fastlønn, og jobber 100 % Er tilgjengelig 24/7 - men det varierer hvor mye jeg blir oppringt og kontaktet (pleier å være flink å delegere, samt forberede stedfortreder før jeg skal være borte) Det er drift på stedet 7 dager i uka, stort sett alle helligdager og 19 timer i døgnet. Hvor mye bør jeg da tjene i mnd ? Jeg har ikke noe høyskole eller univeristetsutdanning, men studiekompetanse, fagbev og lederutdanning + erfaring.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Du bør tjene rundt 500000,-. Og når du er tilgjengelig 24/7 jobber du faktisk mer enn 100%. Hvor mye tjener du da?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Er tilgjengelig, men blir jo ikke oppringt hver dag da. Men kan risikere at en av de som jobber natt ringer og er syk - da må jeg fikse. Antall timer jeg fysisk er på jobben er ikke mer enn fulltid. Men har tenkt å diskutere lønn med ledelsen nå ved neste samtale. Har 34 000 pr mnd (før skatt) Ca 21 000 utbetalt. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Driver et serverings/spise sted Har 15 års erfaring i Bransjen, og fagbrev + lederutdanning. Har daglig ansvar for 26 ansatte Omsetter for ca 18 mill i året Har fastlønn, og jobber 100 % Er tilgjengelig 24/7 - men det varierer hvor mye jeg blir oppringt og kontaktet (pleier å være flink å delegere, samt forberede stedfortreder før jeg skal være borte) Det er drift på stedet 7 dager i uka, stort sett alle helligdager og 19 timer i døgnet. Hvor mye bør jeg da tjene i mnd ? Jeg har ikke noe høyskole eller univeristetsutdanning, men studiekompetanse, fagbev og lederutdanning + erfaring. med de arbeidsmengdene og det antallet du har personalansvar for bør du vel egentlig ha passert en mill i året, men det gjør du vel neppe, den bransjen er vel ikke det man blir feitest av.
Gråsonen Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Tenker umiddelbart at lønnen din er for lav ifh. til utdanning, erfaring og ansvar. Men jeg har ingen kunnskaper om restaurantbransjen, what so ever! Aner ikke hva som er vanlig og ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Selv om du ikke er fysisk på jobb så regnes det fortsatt som jobb. Om det ikke plager deg så er det jo greit, men jeg mener at det kan ses på som en ulempe ved jobben og at det bør godtgjøres gjennom lønn. Syns uansett du bør be om lønnsøkning ved neste samtale, for du er dårlig betalt ift den jobben du gjør. Gå høyt ut fra hoppet, lykke til
dreamzone Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Hørtes altfor lite ut i f.hold til ansvaret! Jeg og ville tenkt minimum 500.000 i året fast + bonus på økonomiresultat om du har noe ansvar der....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Min samboer har samme jobb som deg. Han har ansvaret for ca 60 ansatte og resturanten omsetter for ca 35 mill. Han tjener 40000 i mnd. men har også gode bonusordninger. Ender somregel på ca 650 000 i året. Jeg vet han er godt lønnet, han jobber også tilsvarende mye. Og er som du, tilgjengelig 24/7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå