Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Gjerne noe sundt. Lager av og til amerikanske pannekaker eller eggerøre. Men der stopper allerede fantasien min...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Tunfisksalat med dressing laga av naturell yoghurt, fruktsalat med yoghurt, speilegg på brødskive, havregrynsvafler, smoothie
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Kjedelige forslag dere.. Vær litt kreative er dere snille Kom med oppskrifter!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Club sandwich, hvitløksbrød med tomat og mozarella, gazpacho, grønnsakspaella, skalldyr med godt brød
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Kroneis! Du går ned i kjelleren, henter en is i frysen og bærer den med deg opp igjen. Nytes til en bedre kopp kaffe:) (det var min i dag;)
ScaryMama Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Salmalaks dyppet i soyasaus tilsatt fersk ingefær, chili og koriander. NAM!!!
Mami_ Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Ostesmørbrød stekt i panna Ha godt med smør i panna, hiv i et par skiver med godt pålegg og stek med lokk på til osten er smeltet. Nydelig Forslag til fyll/pålegg: Diverse gode oster som smelter, godt kjøttpålegg, sennep, skinke, pesto, sweet chili saus osv. bare fantasien setter grenser. Lover deg at dette er bedre enn de du har i ovnen eller på toastjern
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Er det amerikanerne kaller Grill Cheese?
jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Pitapizza med hva enn du måtte like (har i ovnen nå med pepperoni, blåmuggost, parmesan og vanlig gul ost. Skal ha ruccola på toppen når den er ferdig. Hadde jeg hatt pinjekjerner så hadde jeg hatt på det også
Magehus Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Bestillingssushi blei det her :-) Ellers er havregrøt med blåbær en hit her i huset. Evt. tunfisksalat, knekkebrød med Philadelphia og friske urter eller middagsrester.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 -Smoothie -Yoghurt med mye forskjellig frukt og havregryn -Eggerøre -Ferske rundstykker -Grove vaffelkaker -Salat (Vi pleier å ha i: Kinakål, paprika, Mais, Agurk, Pastaskruer, bog-skinke eller kylling, purreløk, hvitost i terninger og epler. Hender jeg rasper gulrot også). -Havregrøt med eple og druer -Hjemmelaget knekkebrød -Scones -Grønnsakssuppe -Toast Ja, kom ikke på så mye mer. Vi baker en del, så derfor mye brød-mat. Ingenting er bedre enn ferske ting som er kommet ut av ovnen
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #14 Skrevet 13. juli 2016 Kroneis! Du går ned i kjelleren, henter en is i frysen og bærer den med deg opp igjen. Nytes til en bedre kopp kaffe:) (det var min i dag;) 😅 Anonymous poster hash: a2f6b...92b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #16 Skrevet 14. juli 2016 Taco ja! Med guacemole og cheddar dip! Håper ikke dib damene ser meg på all inclusive hotell. Anonymous poster hash: a2f6b...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå