Gå til innhold

Tips til noe enkelt og godt å lage til kveldsmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne noe sundt. Lager av og til amerikanske pannekaker eller eggerøre. Men der stopper allerede fantasien min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

arme riddere, brusetta, pytt i panne,

Skrevet

Tunfisksalat med dressing laga av naturell yoghurt, fruktsalat med yoghurt, speilegg på brødskive, havregrynsvafler, smoothie

Skrevet

Kjedelige forslag dere.. Vær litt kreative er dere snille :) Kom med oppskrifter!! :D

Skrevet

Club sandwich, hvitløksbrød med tomat og mozarella, gazpacho, grønnsakspaella, skalldyr med godt brød

Skrevet

Kroneis! Du går ned i kjelleren, henter en is i frysen og bærer den med deg opp igjen. Nytes til en bedre kopp kaffe:)

(det var min i dag;)

Skrevet

Salmalaks dyppet i soyasaus tilsatt fersk ingefær, chili og koriander. NAM!!!

Skrevet

Ostesmørbrød stekt i panna

Ha godt med smør i panna, hiv i et par skiver med godt pålegg og stek med lokk på til osten er smeltet. Nydelig :D

Forslag til fyll/pålegg: Diverse gode oster som smelter, godt kjøttpålegg, sennep, skinke, pesto, sweet chili saus osv. bare fantasien setter grenser. Lover deg at dette er bedre enn de du har i ovnen eller på toastjern

Skrevet

Er det amerikanerne kaller Grill Cheese?

Skrevet

Pitapizza med hva enn du måtte like (har i ovnen nå med pepperoni, blåmuggost, parmesan og vanlig gul ost. Skal ha ruccola på toppen når den er ferdig. Hadde jeg hatt pinjekjerner så hadde jeg hatt på det også:)

Skrevet

Bestillingssushi blei det her :-)

Ellers er havregrøt med blåbær en hit her i huset.

Evt. tunfisksalat, knekkebrød med Philadelphia og friske urter eller middagsrester.

Skrevet

-Smoothie

-Yoghurt med mye forskjellig frukt og havregryn

-Eggerøre

-Ferske rundstykker

-Grove vaffelkaker

-Salat (Vi pleier å ha i: Kinakål, paprika, Mais, Agurk, Pastaskruer, bog-skinke eller kylling, purreløk, hvitost i terninger og epler. Hender jeg rasper gulrot også).

-Havregrøt med eple og druer

-Hjemmelaget knekkebrød

-Scones

-Grønnsakssuppe

-Toast

Ja, kom ikke på så mye mer. Vi baker en del, så derfor mye brød-mat. Ingenting er bedre enn ferske ting som er kommet ut av ovnen :D

• 4 år senere...
Skrevet

Kroneis! Du går ned i kjelleren, henter en is i frysen og bærer den med deg opp igjen. Nytes til en bedre kopp kaffe:)

(det var min i dag;)

😅

Anonymous poster hash: a2f6b...92b

Skrevet

Taco ja! Med guacemole og cheddar dip! Håper ikke dib damene ser meg på all inclusive hotell.

Anonymous poster hash: a2f6b...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...