Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 jeg har ingen venner som jeg kan be i bryllupet.. Har mistet alle etter jeg fikk barn først og har hatt noen veldig travle studieår så har liksom blitt til at jeg har vært fornøyd med det sosiale jeg får gjennom de jeg kjenner på kullet.. Blir jo bare teit om mannen inviterer mange venner og jeg har ingen...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 kan dere ikke ha et lite bryllup med kun familie og forlovere da? kanskje i utlandet?
Soveposen Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Ikke la DET være i veien for giftemål med mannen i ditt liv! Elsker du fyren og ønsker å dele resten av ditt liv sammen med han, så gift deg da for svarte. Det viktigste er HVEM du gifter deg med, ikke hvem du FEIRER med.
Gjest yrild Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Inviter med nærmeste familie til utlandet og gift dere et romantisk sted. Istedenfor å ha masse venner tilstede, kan dere spandere halve turen på familien deres og kose dere glugg ihjel :-) Lite, men deilig bryllup!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Har tenkt på det samme. I tillegg har jeg ingen som jeg vil ha som forlover, og det er jo ikke nok venner til å ha et utdrikningslag. Her blir løsningen å dra til utlandet i en sjømannskirke. Det viktigste er jo at jeg og mannen får hverandre, ikke at alle er der. De viktigste personene i vårt liv kommer til å være med, nemlig barna våre. (Og familien hans, og evt forlovere) Finnes mange måter man kan gifte seg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå