*Villekulla* Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Vet ikke om jeg kan kalle det blødning eller ikke. I går da jeg var på do kom det ut en del blodig slim (ikke så mye at trusa ble blodig). Noen flere som har opplevd dette? Det er vel kanskje ikke noe alvorlig siden det ikke kom mer etter jeg hadde tørket meg
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Heihei! Titter innom fra 3.trim Ta en sjekk hos legen, gjerne med ul. Mange opplever små ufarlige blødninger, gjerne pga sarte slimhinner - men uansett godt å få bekreftet at alt er fint, tenker jeg da
selma07 og engel Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har opplevd det i uke 11, bare bittelitt blod, og da hadde spiren vært død i noen uker. Ingen smerter og like mye symptomer. M opplevde jeg det samme, men bare i uke fem. Sjekk de m ultralyd, så er du sikker på at alt et bra! Lykke til!!
:o) :o) :o) Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Jeg opplevde også det samme, og fikk komme til ul forrige uke. Babyen i magen min lever i beste velgående. Sannsynligvis er det bare blødninger fra slimhinnen, men ta deg gjerne en tur til legen så slipper du å gå rundt å bekymre deg Lykke til!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Håper alt er bra med deg og den lille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå