Gå til innhold

Paraply/reiesetrille. Hvor lenge brukte dere den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sportstrille som er veldig tung og med en 3 åring på 17 kg er det ei skikkelig treningsøkt å dytte den:P

Lurte på å kjøpe ei rimlig paraply-/reisetrill. Vi bruker ikke vogna mye lengre, men hender seg den blir med hvis vi skal på noe hvor det blir mye gåing, eller dagen blir lang. Greit for små føtter å kunne hvile litt.

Men lurer på om det er bortkastede penger å kjøpe en nå og heller beholde den andre. Så jeg lurer på å lenge brukte dere vogna litt på deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste gangen vi brukte vogn og reisetrille, var den sommeren hun fylte tre..

Gjest uni kum
Skrevet

Disse paraplytrillene er hvertfall noe herk å dytte på, med og uten barn. Hadde droppa det rett og slett :)

Skrevet

Hadde droppa det, ingen av mine fire barn har brukt hverken vogn eller trille etter fylte 3 år...

På en lange dag som når man er på ferie til Dyreparken, Legoland e.l. kan man leie vogn.

Gjest yrild
Skrevet

Vil tro det er like mye hærk med en billig trille, så jeg ville droppet det eller sjekket om noen jeg kjenner hadde en vi kunne låne...

Skrevet

Tusen takk for svar.

Mulig jeg dropper det og beholder tungvekteren en stund til da. Og kan man leie vogner på steder som Dyreparken o.l så slipper jeg jo å drasse med meg vogna. Fyller opp et halvt bagasjerom også...

Skal sies hadde jeg ikke fått vogna (den er litt gammel) så hadde jeg nok aldri endt opp med ei slik sportstrille nei:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...