Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Nå har jeg og sambo vært sammen i 15 år og samboere i 12 år! Har også 3 barn sammen. Nå har det seg sånn at vi snart skal feriere et sted der de har en slik sjømannskirke,bare familien(vi og barna)! Er det urimelig av med å si til sambo at jeg mener at vi bare skal gifte oss når vi alikevel er der på ferie?Og har med ungene slik at de får vært med på det? Ingen av ogg vil ha kirkebryllup!
BikkjeBisk Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Hvorfor skal dere gifte dere i en sjømansKIRKE når dere ikke vil ha kirkebryllup?
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Dere må ha papirene i orden før dere gifter dere da... :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Hvorfor skal dere gifte dere i en sjømansKIRKE når dere ikke vil ha kirkebryllup? Fordi vi ikke vil gifte oss i kirke her hjemme pga familiefeider osv,og jeg synes det virker litt koseligere å gifte oss slik i stedet for hos sorenskriver/dommer.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Klart dere kan gjøre dette, bare husk å få ordnet papirene før dere reiser
Frimurerfrue Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Go for it! Men som de andre sier, ordne med papirene i god tid!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Klart dere kan gjøre dette, bare husk å få ordnet papirene før dere reiser Jepp,har allrede sjekket ut hva vi må ordne med og å bestille tid etc! Tror vi skal få til dette
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Da bør dere sende inn vigselspapirer samt forlovererklæring rimelig kjapt!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Vi giftet oss i en sjømannskirke med kun datteren vår og forlovere til stede. Rett og slett fordi jeg ikke orket tanken på "vanlig" bryllup med hvit kjole og full pakke :-) Det var super koselig, og kan anbefales på det sterkeste! Hvilken sjømannskirke har dere tenkt på?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Vi giftet oss i en sjømannskirke med kun datteren vår og forlovere til stede. Rett og slett fordi jeg ikke orket tanken på "vanlig" bryllup med hvit kjole og full pakke :-) Det var super koselig, og kan anbefales på det sterkeste! Hvilken sjømannskirke har dere tenkt på? Vet ikke helt om det blir på mallorca eller gran canaria........Ellers er jo også københavn en fin plass Ja det høres mye bedre ut enn alt stresset med bryllup her hjemme. Nå er vi jo 36 og 38 år så er jo på tide viss vi skal gifte oss.... Hvor var dere? Hvor tidlig bør vi sende inn papirer og bestille tid til bryllup?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Nå er det noen år siden vi giftet oss, så må ærlig innrømme at jeg ikke husker helt hvor lang tid ting tok. Men jeg fant all info jeg trengte på nettsiden til sjømannskirken. Og tror ikke det tok så mye mer enn 2-3 uker. Vi giftet oss i sjømannskirken i Calahonda, som ligger rett ved Marbella i Spania. Fantastisk flott sted, og fikk selvsagt vafler stekt av kona til presten etter vielsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå