Gå til innhold

Hei noen som kan svare?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man tar epitural under fødtselen kjenner man reine og utrivningen godt da?

 

Erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riene selvfølgelig ;p

Skrevet

Man kjenner hvertfall utdrivningen, sies det, uten at jeg kan uttale meg bastant, siden jeg bare har født uten epidural..

Skrevet

Jeg kjente ikke utdrivningen, var helt smertefri. Jeg så på skjermen når jeg hadde rier.

Skrevet

kjente ikke riene, men husker jeg ikke så mye av den siste halvtimen

Skrevet

Jeg kjente riene, men ikke når jeg skulle presse ut babyen

Skrevet

De "slo av" epiduralen før utdrivingen (?) startet for at riene skulle få mer kraft..så ja..kjente det gitt!!

Skrevet (endret)

Kjente ikke de dype smertene under riene, men selve utdrivingen kjente jeg meget godt! Må sies at jeg kun fikk nåla og "den første dosen" da jeg fikk full åpning med en gang etterpå og epiduralen ble dermed slått av.

Endret av Helhana
Skrevet

Kjente godt til utdrivningen! Epiduralen ble slått av når det var dags å presse :-)

Skrevet

For å si det slik så kjente jeg det samme som før epiduralen, men det ble mindre intenst og mindre vondt.

Hadde samme opplevelse på begge fødslene :)

Skrevet

Kjente et veldig press i bekkenet. Helt tydelig at babyen kom ut. Men ellers ingenting. Ingenting da hun kom ut. Når jeg la meg på rygg for å presse kjente jeg plutselig ingenting. Ikke rier ikke nedpress, ingenting.. KJempe rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...