Gå til innhold

Dere som har jenter på rundt om 4år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen skal i bursdag til ei barnehagevenninne som blir 4år, hva ønsker små jenter på 4år seg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et tantebarn på 4 og der går det mest i littlest petshop, zhuzhu (?) pets og babyborn dukke.

Skrevet

Puslespill, jåleting(smykker, neglelakk, håsstrikker, hårspenner), perler til perlebrett, fiskespill, memo-spill, sprettballer i fine farger, smykkeskrin, Slime (sånn grønn guffe som aldri går av moten), lego og tusen andre ting :)

Skrevet

Guttungen skal i bursdag til ei barnehagevenninne som blir 4år, hva ønsker små jenter på 4år seg? :)

Mine er nå 4 og 5 de er opptatt av barbie(og de dukkene i samme størrelse),disse evie dukkene som er litt mindre en barbie dukkene, little pet shop, babydukker, og polly pocket.

I tillegg er de veldig opptatt av traktorer, biler, fly og tog.

Skrevet

Barbie

Hello Kitty både klær og ting.

Little Pet Shop

Kritt

Smurfeline

Disney prinsesser

Puslespill

Hårpynt

Skrevet

Frøkna fyller 4 om 14 dager og på ønskelisten står:

Barbie(lignende)dukker (Steffi fungerer like fint, og de har mammaer og jenter på Rema har jeg sett, til en god pris)

Alt med prinsesser

Alt med Hello Kitty

Min frøken liker også Playmobil, gjerne med dyr :)

Ellers noe vi har MYE av:

Vesker (De liker å ha med seg alt mulig smått)

Littlest Pet Shop

Tegnefilmer med Disneyprinsesser

Perler - enten på brett eller til å lage smykker

Skrevet

Perler, maleskrin, vesker ja, dukkevogn (fint å ta med "babyen" på tur nå om sommeren), kritt til å tegne ute, eller verksted ting som å lage smykker eller andre ting :)

Gjest Husfrua
Skrevet

Her går det kun i Barbie og dukker i babystørrelse.

Skrevet

zoodles, tegnesaker, malesaker, dilldall ("prinsesseting"), lego, biler, klistremerkebok, oppgavebok, spill, puslespill.

Gjerne noe med glitter og som er rosa hvis du skal være helten.

Skrevet

Her går det aller mest i Barbie og my little ponny.

Skrevet

Jeg har ei på 3,5 år og ei som akkurat fylte 5 år, vi hadde barneselskap forrige helg.

Det som ble best tatt imot var gaver med hårpynt, spenner, perlearmbånd, hårbøyler o.l. ting, typisk fra HM o.l. butikker. En lilla hårbørste med en søt hundevalp på var også populær.

Men det hele selskapet hadde tusen millioner lattekramper over var en prompepute, av typen med skumgummi inni så du slipper blåse den opp. Da satt på den, tråkket på den, la den under meiene på gyngehesten til lillesøster, kjørte over den med dukkevogna osv osv osv, de ble aldri ferdig med å le. Veldig vellykket gave ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...