Gå til innhold

Noen som har fått hørt hjertelyd??


scrolle

Anbefalte innlegg

Min søster har egen hjertelydmonitor hjemme, som hun kjøpte på internett. Så jeg fikk prøve den for et par dager siden. Da var jeg i slutten av uke 11.. Jeg fant ikke hjertelyd ette 15 minutt, så jeg gav opp. Men senere på kvelden prøvde jeg igjen, men da var jeg litt mer hard på hånden, å da fant jeg hjertelyd til slutt!! Låg mellom 150-168.. Spennende :DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg hørte hjertelyden med dopler hjemme i går, da var jeg 10+0. Så vidt jeg kunne telle lå rytmen på rundt 146. Blir spennende å se på ultralyd i neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke endåg.. Jeg skal til jordmor om 2 uker. Da er jeg 13+2.. Har ikke vært på ul eller noe, så blir det første tegnet fra minien.. Håper virkelig å få høre hjertelyd, så kan jeg fortelle jentene mine.. De lurer sikkert på hvorfor mamma ikker er seg selv.. Sover mye.. spyr om morgenen og nå begynt om kvelden også.. Trodde de skulle roe seg nå når jeg nærmer meg uke 12.. De 2 første svangerskapenen var så og si kvalmfrie.. Bare litt mellom uke 6 og 7.. jaja. Venter og på energien.. Merker at det oftere kommer små energiglimt enn før.. ;) håp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen på torsdag. Og fikk høre hjertelyden, var da 11+3! Det var stas, da ble det litt mer bekreftet for meg at det er en/ei som har flyttet inn i magen min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hørte hjertelyd på tidlig ultralyd i uke 6! :) Fikk også høre hjertelyd på kontroll i går. Er nå i uke 16. Den lå jevnt på 140 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...