Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 For de som har utbetaling i morgen altså? Er det noen som vet om det er det.
Lettie Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Jeg aner ikke når jeg har utbetalinger, men sist jeg var inne på mine sider var utregningen for utbetalinger høyere enn de forrige måneder. Så regner med det er skattefri måned nå ja
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Klippet fra nav: Arbeidsavklaringspengene skal utbetales uten skattetrekk for to 14-dagers perioder i juni måned og for første 14-dagers utbetaling i desember måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå