Gå til innhold

Min datters navn er altfor likt kusinens :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff :P De er så like så noen ganger når jeg skal si navnet til datteren min sier jeg navnet til kusinen hennes :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet?

At du ikke kan lese?

Hi skriver: "De er så like så noen ganger når jeg skal si navnet til datteren min sier jeg navnet til kusinen hennes".

Er nærliggende å tro at det er problemet

Skrevet

Hva er problemet?

At du ikke kan lese?

Hi skriver: "De er så like så noen ganger når jeg skal si navnet til datteren min sier jeg navnet til kusinen hennes".

Det finnes så mange seriøse problem her i verden, at dette må nok være det minste. De har jo selv gitt navn til barna....

Skrevet

Hva er problemet?

At du ikke kan lese?

Det finnes så mange seriøse problem her i verden, at dette må nok være det minste. De har jo selv gitt navn til barna....

Godt at det ikke er du som bestemmer og definerer andres problem da. Jeg skjønner at HIs problem er et problem for deg, men bruk ditt eget argument på deg selv da

Skrevet

Hvem har sagt det er et problem? Synes ikke det virker som HI tar det så alvorlig

Skrevet

Er denne siden kun for virkelig seriøse problemer?

Da tror jeg du som reagerer har en stor jobb forann deg med å si i fra til alle som diskuterer små problemer... Lykke til!

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er fordi de ligner litt av utseende, eller er samme alder?

Jeg kalte mitt eldste barn ofte for hans onkels navn i lang tid, fordi gutten min var så lik onkelen slik jeg husker onkelen som barn :D

Ikke like navn, men utseende var ganske så likt noen år :)

Ellers ser jeg ikke problemet. Min bestemor gikk som regel gjennom en hel rekke navn i nærmeste familie, før hun "fant" det rette, hver gang hun snakket om eller til noen :) Ikke var hun senil eller hadde andre hukommelsesplager. Hun bare var sånn :)

Skrevet

Behøver ikke være noe likt eller noe, det kan komme av vane. Jeg roper navnet til samboeren min til ALLE nå, for det er han jeg snakker mest med. Roper og roper, når jeg skal si noe til den personen det gjelder og skal si navnet hans..

Selv er jeg vant med at hele navnerekka på søskenflokken går i ett når min far skal rope på meg eller noen andre.. Tar ikke skade av det, regner med det er menneskelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...