Rds Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hvilken sang gir gåsehud og at man feller noen tårer?? Tekst og melodi bør begge være fine!
fisken2015 Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Jeg valgte Endless love og You`ll never walk alone. Sistnevnte har jo også selvfølgelig med at mannen er Liverpool fan, men jeg synes også den har en veldig fin melodi og tekst.
MamaLadyBug Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Det er bare en sang som gir meg gåsehud tårer i øynene og det er "det vackraste" av cecilia vennarsten(?) jeg håper jeg kan ha den i mitt bryllup om solisten klarer det
*Yuna* Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Det er bare en sang som gir meg gåsehud tårer i øynene og det er "det vackraste" av cecilia vennarsten(?) jeg håper jeg kan ha den i mitt bryllup om solisten klarer det Enig
Gjest Mentha & Junior Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Thank you, med Peter Jöback og Secret Garden. Nydelig sang om kjærlighet som varer livet ut
maimora Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Det er bare en sang som gir meg gåsehud tårer i øynene og det er "det vackraste" av cecilia vennarsten(?) jeg håper jeg kan ha den i mitt bryllup om solisten klarer det Vi hadde den i kirka i vårt bryllup, kjempefin sang, til og med mannen sa han jobbet hardt for å holde tårene tilbake, og han er en som sjeldent/aldri viser følelser offentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå