RødRev Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Vi har en baby på snart 9 mnd, som ganske ofte har netter med mye oppvåkning. Han er lett å roe, må gi han smokken, av og til kose litt. Men søvnen min blir jo avbrutt. Lurer derfor på om dette produktet kan hjelpe? Har følgende spørsmål: 1. Har det fungert for dere? Finner barnet smokken selv? 2. Evt hvor lang tid tok det før det funket? 3. Ble barnet forstyrret/ vekket av ranglelyden? 4. Kan puten gjøre barnet for varmt/ havne oppå ansiktet? Er takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Har ikke hatt behov for det selv, men har bare hørt positive ting om den av de av mine bekjente som har brukt den. Ranglelyden er veldig lav fordi den er så "innpakket" i puten, men likevel høy nok til at barnet kjenner den igjen så de finner puten. Mine venner sier barna ser ut til å finne puten i søvne ganske snart, og de fleste har det bare tatt noen netter før barnet har forstått hvordan det fungerer. De som holdt på "lengst" holdt vel på i underkant av et par uker, tror jeg. Puten er såpass liten og "kompakt", at den vil ikke legge seg rundt ansiktet, det vil alltid være rom for pust. Som sagt, har ikke erfaring med egne barn med puten, men har flere venner som har brukt den med kjemperesultater Verdt et forsøk.
RødRev Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2012 Har ikke hatt behov for det selv, men har bare hørt positive ting om den av de av mine bekjente som har brukt den. Ranglelyden er veldig lav fordi den er så "innpakket" i puten, men likevel høy nok til at barnet kjenner den igjen så de finner puten. Mine venner sier barna ser ut til å finne puten i søvne ganske snart, og de fleste har det bare tatt noen netter før barnet har forstått hvordan det fungerer. De som holdt på "lengst" holdt vel på i underkant av et par uker, tror jeg. Puten er såpass liten og "kompakt", at den vil ikke legge seg rundt ansiktet, det vil alltid være rom for pust. Som sagt, har ikke erfaring med egne barn med puten, men har flere venner som har brukt den med kjemperesultater Verdt et forsøk. Tusen takk for et veldig godt svar!! Tror vi bestiller den, jeg Og for en gangs skyld er det ikke overpriset, bare fordi det er et babyprodukt..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå