Gå til innhold

Hei hei :)


TePa

Anbefalte innlegg

Er det plass til en til her?

 

Jeg har termin 31.12 og venter mitt tredje barn. Har hatt stor glede av termin forum med de to eldste og håper på å treffe litt nye mennesker i samme situasjon denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Formen er god. Men kjenner det er litt vondt i bekkenet. Hadde bekkenløsnng med forrige. Magen har begynt å komme og buksene begynner å stramme over magen.

Hvordan er formen til dere andre her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra det var plass til meg også :)

 

Her er formen begynt å komme seg etter noen uker med kvalmestillende og all mat i retur. Men nå har jeg hatt noen gode dager så håper jeg nå kan nyte resten av tiden til desember (forhåpentligvis januar...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen begynner å bli bedre for meg også. Hadde veldig morgenkvalme fra ca uke 6, men begynner å bli litt bedre nå heldigvis:) Merker også nå at buksene klemmer over magen og er litt ubehagelige. Hvor gamle er barna -til dere som har fra før? Mine er 5 og 7, så dette blir en liten atpåklatt ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og overrasket over hvor mange som venter nr 3.

mine er 3 og 6 år, og så blir det 3,5 år mellom yngste og mellomste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :) Jeg venter også mitt 3 barn, morsomt med alle som er i samme båt :) De jeg har er 13 og 6 år, så det er stort sprang mellom alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg venter også nr. 3! Her blir det en skikkelig atpåklatt, har fra før en jente på 9 og en gutt på 7 år.

 

Synes dette svangerskapet har vært tøffere enn de andre, for jeg har vært/er så utrolig kvalm, men det begynner å bli bedre nå. Har termin 28. desember - gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 28. des! (Og er 13 uker idag, hurra!!) Er veldig spent på hvilken årgang dette blir;) Jeg har også vært mye kvalm og trøtt og sliten så langt, men nå er formen blitt så mye bedre! Drikker tom morgenkaffen min igjen:) utrolig spent på hvilket kjønn det blir denne gangen; har gutt og jente fra før, og hadde ganske like svangerskap med dem! Skal på tidlig ul på fredag, og gleder meg masse!! Ha en fin dag i solen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...