Gjest meg&mini Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg har i den siste tiden vært veldig trøtt og sliten i kroppen, jeg er småkvalm og reagerer fort på enkelte lukter, har jernsmak i munnen og i det siste har jeg kjent litt ubehag i magen. Men jeg har nettopp hatt mensen, eller "mensen" om du vil. Blødde veldig lite og selv etter at jeg er ferdig med hva enn jeg skal kalle det jeg hadde så kjenner jeg fortsatt ubehag i magen. Jeg har en treåring fra før av, men kan ikke huske hvordan jeg hadde det i starten av det svangerskapet. Litt ubehag i magen, men da hadde jeg heller ikke noen form for blødninger. Sorry for et rotete innlegg.. Håper på svar:)
Krusemynte Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Det lurer jeg også på Jeg har sluttet på p-piller og begynte å kjenne symptomer (stikking og murring i korsrygg og nederst i magen) bare noen dager etter el-slim og "visste" at jeg var gravid, selv om dette stoppet opp etter noen dager. Nå har det gått 14 dager siden el slimet stoppet opp og jeg er redd for å teste av frykt for negativt resultat. Puppene er ikke ømme, men det føles som de er fulle av vann og kjertelvevet (eller hva det nå er) fyller hele puppen og strekker seg mot brystvorten. Har også fått tydelige blodårer på areola. Nå angrer jeg på at jeg ikke tok litt mer på puppene før jeg sluttet på pilla, så kunne jeg virkelig vært bombesikker på at det er en forandring Samboern er det ikke mye hjelp i, for han er blitt veldig forsiktig med å svare den siste uken, så jeg mistenker at jeg også kan være litt varierende i humøret Har tidvis lett kvalme, trøttere en normalt og tørster veldig, men det kan jo være mange årsaker til mine "symptomer". Skulle være ca.4 uker på vei i dag om jeg er gravid, men tror jeg venter noen dager til før jeg tester. Ser at det ikke er mye hjelp i mitt svar, for vi er nok like usikre begge to... Tror kanskje vi må hoppe i det og ta en test
Appelsindyret Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 jeg hadde sånne symptomer som du har nå men nr.2... trodde jeg var syk Frøys, kvalm, trøtt, slapp og litt rar i magen. men tror ikke jeg merket noe av det for det hadde gått 3,4,5 uker... husker ikke helt.
SuperGlad Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Fikk symptomer 3-4 dager før jeg ventet mensen. Symptomene var da å tisse ofte og bekkensmerter. Kroppen min er ikke helt normal på akkurat det området
Gjest AnneS Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Kløe i brystvorter fra 4 dpo, av og på fram til ikm (var det som gjorde meg ganske sikker denne gangen!). Mensmurring fra 4 dpo til ca 8 dpo (festet egget seg?) Forsterket luktesans ca en uke før ikm. Murringer igjen fra ca 10/11 dpo Følelse av å være oppblåst fra 11 dpo. Usannsynlig trøtt fra ikm.
Gjest meg&mini Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Så tidlig da med andre ord, hehe:) Kan tenke meg at jeg er ca 4 uker på vei hvis jeg er gravid. Kanskje like greit å teste seg, hjelper ikke å bare sitte å lure:) Takk for svar, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå