Gå til innhold

Kvalme


pod

Anbefalte innlegg

Kvalmen kom snikende i går, og er i full sving i dag. Har prøvd å tenke at de fleste symptomer er velkomne, men dette var ikke så moro :P andre som er kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kommet litt snikende her også de siste dagene.. Men heldigvis bare småkvalme - føler meg "uggen". Matlysten er ikke akkurat på topp, og reagerer fort på lukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bare bittelitt, spesielt om jeg er sulten, men jeg er bare 5+2, så det kan nok komme for fullt enda! Men håper det ilke gjør det ja...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet litt snikende her også de siste dagene.. Men heldigvis bare småkvalme - føler meg "uggen". Matlysten er ikke akkurat på topp, og reagerer fort på lukter.

 

Her går det i bølger med superkvalm og uggen. Kjennes ut som jeg er skikkelig fyllesyk, hehe :P

 

Håper det holder seg med småkvalmen for deg ele! :)

Endret av pod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som klaget over mangel på symptomer for noen dager siden... I natt var jeg på do med min 4åring ca kl 4. Da jeg la meg igjen, ble jeg så kvalm at jeg ikke fikk sove, og etter en time måtte jeg opp og kaste opp... Ikke så koselig nei.

Ble en flott dag på jobben, oppe siden 4 og kvalm hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm til å bli grønn av..spyr 3-4 ggr for dagen :( blir kvalm av ma, og blir kvalm av å ikkje sspise...einaste som funka er drikke....og saft is... gått ned 3 kg sia eg blei gravid.. er 7 uker idag. Holdt på slik i 2 av dei..men symptomer e jo teegn på at man e gravid, så få ta d me et smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+4, og takler ikke noen av luktene på kjøkkenet. Brekker meg bare av å tenke på å lage mat eller gå inn på kjøkkenet. Får heldigvis i meg litt når kvalmen roer seg i små perioder. Men hvordan skal man klare å holde dette hemmelig?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det bedre i dag, tror rett og slett jeg var syk av noe igår. er likevel uggen hele tiden - men det hjelper å spise, selv om maten egentlig ikke frister. Så det blir kontstant inntak av Rugsprø på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kvalmen her for fullt ! Ikke så mye om morgenen, mest på formiddag og ettmiddagen....bah - slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom snikende i dag. Eller dvs mer uggen. Hadde en laaaang dag på jobben i går, så håper dagen i dag bare var et resultat av at jeg er sliten. Jeg har 3 uker og 2 arbeidsdager til ferie. Vil gjerne holde ut det løpet uten å røpe på jobben at jeg er gravid. For når jeg er tilbake fra ferie er jeg over 12 uker og litt tryggere å fortelle. Men hvis jeg fortsetter med kvalme / uggenhet ser jeg at dette blir vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AnneS

Har vært litt småkvalm i noen uker nå, men denne uken slo det inn for fullt!! 9+0 i dag. Måtte dra fra jobb i dag pga at jeg var så kvalm, brekte meg og greier... Heldigvis bare i morgen igjen før ferien så får jeg ligge hjemme og være kvalm :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig ikke vært så veldig kvalm, men nå har jeg måtte begynt med mellommåltid mellom frokost, lunsj og middag for å holde kvalmen i sjakk, så er spent på denne vektutviklinga fremover! Men så lenge jeg spiser litt jevnt går det greit, så jeg skal IKKE klage altså! :) Er forresten 8+5 i dag!

Endret av Ele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+3 i dag, leste på den ukes-oversikten på babyverden at for mange slapp kvalmen i løpet av denne uken. Min har kommet mer ;) Har ikke vært så veldig kvalm, men litt. Funker å spise, men i går funket ikke det heller. I dag er det ok igjen, så her spiser jeg alt hva jeg kommer over ;) Ikke noe rart i at magen føles større, haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+3 i dag, leste på den ukes-oversikten på babyverden at for mange slapp kvalmen i løpet av denne uken. Min har kommet mer ;) Har ikke vært så veldig kvalm, men litt. Funker å spise, men i går funket ikke det heller. I dag er det ok igjen, så her spiser jeg alt hva jeg kommer over ;) Ikke noe rart i at magen føles større, haha :P

Jepp, det hørtes kjent ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 + 4 i dag og har vært kvalm et par uker. De første dagene var det ok, men de siste dagene har vært helt grusomt. Føler jeg skal spy hele dagen, men ingenting kommer. I dag slapp det plutselig etter litt iskald Cola. Håper det funker hver dag! i såfall kommer det til å gå en del Cola fremover. Endelig føler jeg at jeg får puste! Håper det slipper snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 9 i morra, og det som kun startet med kvalme har gått over til kvalme og oppkast. Og kvalmen er konstant, uansett om jeg er sulten/mett, sliten/opplagt osv. Samboeren har heldigvis ferie og tar seg av alt som har med mat å gjøre.

 

Hang in there, damer :) sender tanker til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...