Gå til innhold

Intens hodepine ved orgasme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt det ved de to siste gangene jeg og mannen har hatt sex. Forferdelig vondt!!! Har fortsatt vondt i hodet nå etter igår kveld... Ville dere kontaktet legevakta? Vondt nederst bak i hodet og på sidene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt det ved de to siste gangene jeg og mannen har hatt sex. Forferdelig vondt!!! Har fortsatt vondt i hodet nå etter igår kveld... Ville dere kontaktet legevakta? Vondt nederst bak i hodet og på sidene.

Dette problemet har jeg i perioder, heldigvis med flere års mellomrom. Resulterer i at vi må ha laaaange pauser i sexlivet (evnt at jeg må skippe orgasme, siden det er det som trigger det). Jeg ble utredet for det til og med.

Det heter orgasmehodepine (google it) og hun ene legen jeg snakket med sa det var en mild form for migrene.

Legevakta gjør ikke en dritt, men det jeg har funnet ut at kan hjelpe om man er veldig nøden er å ta 2 hodepinetabletter FøR sex, hehe... Teit å måtte planlegge, men om du har det samme problemet som meg kommer du ganske snart til å finne ut at det blir litt og litt verre for hver gang du har en orgasme med mindre du tar deg en lang pause (hos meg ca 2 mnd) eller finner hodepinetabletter som funker for deg.

Jeg har hver gang jeg får dette problemet blitt nesten skremt fra å ha sex fordi smertene er så sinnsykt intense og vet derfor ikke om tabletter kan hjelpe for å få problemet til å passere, men det er da en quick fix...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...