Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Hva synes dere om henne? Hun er jo spes.....blir alltid sjokka over innleggene hennes, men klarer ikke slutte lese.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 hu har ingen innlegg jo Hu mener nok bloggen... Jeg for min del synes det er litt for mye mat, å pc/tv.... og for lite lek osv med maria
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Hun skriver jo bare om hvor mye de spiser og ser på tv, noe som ser ut som er hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Har vært inne å lest bloggen, kan ikke si jeg fant så mye sjokkerende... er vel heller en som skriver mye om det lille hun gjør.. Er vel ganske vanlig at det blir mye hjemmesitting med to små, den ene er jo akk født. Kan ikke si jeg skjønner problemet ditt!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Ja, men hun har sittet hjemme i halvannet år fra før med den andre ungen.
SiriViri Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Ja, men hun har sittet hjemme i halvannet år fra før med den andre ungen. Hvorfor har du lest bloggen i 2 år hvis du ikke syns noe særlig om den??
Toocute Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Jeg ser ingen problem med denne bloggen, om hun vil skrive mye om mat og tv. Så la hun gjøre det, om noen påstår at hun ikke leker nok med maria? Hva vet vell dere? Hun må jo ikke skrive alt hva hun gjør for minste minutt! Hun har jo en del bilder av ungene, så regne med det er litt lek der også hennes blogg, så hun får skrive hva hun vil. Så kan de som vil lese den, kan lese den. De som ikke syns noe om den, kan bare la være å lese den. Er vell ingen som tvinger noen med pistol i hodet på noen for at de MÅ lese den?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Kjedelig, uinteressant ung mor uten noe å komme med.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Teit av deg HI. Regner med du er en såkalt "venninne" som skal være ekkel. Hvem følger en "uinteressant" blogg når det er ørten andre å velge i??? TEIT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå