Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Kjennes det ut som vanlige eier med ikkje regelmessig?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Har sitte her med konstant mensen smerter med ekstrem nedpress som eg må puste meg igjennom. Forferdelig vondt men det utarte seg ikkje til regelmessige rier.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Ja nesten som vanlige rier men ikke like kraftige da. Jeg måtte ihvertfall stoppe mens det pågikk:-) j.... Vondt var det noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Når starte fødselen skikkelig da? Er min 3 og sikkert og vist en luring med alle disse smertene. Håper bare dei gjere litt sånn at fødselen går greit...
Dorrimor ♂♂ Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde maserier i fire dager. Kom ofte på dagtid når jeg var rolig, og regelmessig hele natta. M når jeg sto opp dabbet de av. Utrolig slitsomt! M de hadde gjort sitt, for da jeg endelig fikk regelmessige rier så hadde det kommet stor åpning. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå