ærlig talt Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Etter 3 døgn var de verste luftsmertene over. Det var helt forferdelig, mye verre enn smertene i snittet:(
høstbaby2011 Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Huff jeg føler med deg, jeg fikk selv hastesnitt, men opplevde ingen " bivirkninger" etterpå. Hold ut!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Hatt 2 ks, heldigvis aldri opplevd disse smertene. Huff, håper det går over snart.
ærlig talt Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Klart er riene verre, men da er man jo i fødsel. Disse luftsmertene er det verste jeg har vært borti (bortsett fra rier). Man kan jo ikke engang trekke pusten ordentlig:(
rosa og en blå Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har født to barn vaginalt med alle riene som må til. Ja, de riene er sykt vonde og garantert vondere enn dette (siden jeg spydde pga smertene da) vi reagerer ulikt på smerter feks: spinalbedøvelsen var ikke noe vond i det hele tatt for meg. (bra vi er ulike) Ks var en fantastisk opplevelse i motsetning til fødslene, jeg kan sitte og gå på toalettet uten "problem". Men luftsmertene (ikke de små, men det har kommet noen grusomme store, og jeg har fått smertestillende rett i magen. Det skal gå bra så lenge det varer 1-2 dag til og ikke i en uke..
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Jeg hadde luftsmerter etter min første ks, og det gikk vel ca 2-3 døgn før de ble helt borte. Andre dagen var den verste, spesielt øverst i ryggen og ved "englevingene". Men så fort du får rørt litt på deg forsvinner de. Og gratulerer forresten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå