Gå til innhold

Noen fra Balkan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som opprinnelig er fra Balkan her?

Da mener jeg Kroatia, Serbia, Slovenia, Bosnia, Makedonia?

Jeg er selv fra Bosnia og kom da det var krig på Balkan i 1993.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Kosovo, kom til Norge i 1991 som 7 åring:-)

Skrevet

Jeg var 5 år da jeg kom til Norge, og jeg er opprinnelig fra gammle Jugoslavia, nærmere Bosnia :)

Vi reiser om en uke ned på ferie.. Jippi! :)

Skrevet

Jeg er fra Kroatia

Skrevet

Mannen min er fra Kosovo, men jeg har vært der ofte med han :) Når jeg først er inne på denne tråden med dere, er det noen som har tips til guttenavn som passer like godt på begge språk? Ikke Adrian, Albert eller Eduard... :)

Skrevet

Bledion, Leon, andi, arion, arian, . Men bare gå inn på google: søk på emra shqip per djem. Ikka alle der er aktuelle i norge da, men hør med mannen din om hva de betyr:-)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg har googlet stort sett de fleste albanske navnesidene føles det som, men vi klarer liksom ikke å finne noe vi faller pladask for. Synes ikke så mange av de sidene har "nyere" albanske navn, det er mest de tradisjonelle, typiske navnene vi finner der. Bledion er fint, Arian har vi vurdert, men tror sønnen til en kompis av han heter det, pluss at det er veldig likt mitt navn... Liker Dion godt, men her i norge kommer folk til å tenke på dijon-sennep, tenker jeg.. heheh.. Skal ikke være lett, men vi har litt over 2 mnd på oss, så "jakten" fortsetter! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...