Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 ....skrevet over 600 innlegg om dagen, hun!!!!! SNAKK om fritidsproblemer!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 OMG: Er det mulig?! Må vel nesten ringe bv da, siden hun kan jo umulig ha tid til ungene sine... :o
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 diskuterer med seg selv gjør hun også, skrulla!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 HÆ? Det går jo ikke ann..... hun må jo ikke ha det helt greit....
Mor Løvehjerte Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter det, så låser forhåpentligvis moderator alle innleggene hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå