Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Tenker å kjøpe en stor trampoline til å ha i hagen, men hvor bør man kjøpe en slik? Noen som har erfaring med Europris eller Coop?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Vi kjøpte på Brio idag. 4meter til 1999kr med nett. Den virker veldig bra, og ganske så lik som den vi hadde fra før av. Vi måtte ha nytt nett og ny beskyttelsesring. Så siden vi da måtte ut med nesten det samme for disse tingene kjøpte vi alt nytt. For 5 år med mye bruk hos oss også aner jeg ikke hvor mye den ble brukt av naboen før vi fikk den. Så den har holdt lenge. Og ungene var veldig fornøyde med at det ble 4meter vi kjøpte, for det var litt større enn vi hadde fra før av.
det er berre mordi Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Du får trampoline på Europris til 800 kr nå, så jeg. 3 meter i diameter. Vi har en fra europris - og vi er fornøyd med den.
Musemora Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Jumpking. 4,5*5,5 meter. Fantastisk sprett og utrolig god kvalitet. Men dyr.
Petetatismos Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Vi har akkurat kjøpt, en dyr en . Tror den kosta 7000 kr, best i test når det kom til sikkerhet og garantier. Har ingen aning om hvordan de andre er, men har sett visse tester og mange er jo livsfarlig konstruert med tanke på hvor nettet er plassert, hengslene og åpning. Det er bare å Google og å se på YouTube. Våre barn er 1 og 3 år og vi ser fram imotå ha denne i 10år + Hadde jeg vært deg så hadde jeg tittet på sikkerhet. Det er det viktigste.
mammakatten Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Vi har trampoline fra jumpking, og den har vi hatt flere år og den er like god som da den var ny.
Petetatismos Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Vi valgte mellom jumpking og Champion fra trampolineksperten i Sverige. Det ble Champion 4.3 meter for den hadde en fiffig åpning men de kosta det samme.
Gina87 Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Jumpking helt klart! Vi har en som er brukt MYE og er nå 15-16 år gammel, fungerer fortsatt bedre enn de billigtrampolinene som er 1 år gamle
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Takk for svar! Det er vel en fordel med sikkerhetsnettet innenfor den blå polstringen? Eller er det ikke så farlig? HI
tante grusom master of law Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Vi har fra jumpking. Veldig fornøyde. Sikkerhetsnettet sitter innenfor spiralene og polstringen, så de risikerer ikke å skade seg på den!
Petetatismos Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Sikkerhetsnett skal helst sitte innenfor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå