Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 sliter i dette svangerskapet jeg , akkurat som alt det usunne roper etter meg . straks i mål nå,lagt på meg 12 kg. babyen tar vel det den trenger? jeg tar vitaminene mine og prøver så godt jeg kan da..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Er bare 9uker på vei så søtsaker er ikke akk fristende.. Samme var det når gikk gravid første gangen. Formen sier nei.. Så frukt og grønt er det beste og få i seg for min del nå...
Gjøkeredet③ Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Nei jeg har ikke levd noe mer eller mindre sunt i svangerskapene enn det jeg gjør til vanlig. La på meg 25 kilo med første, 9 med nummer 2 og 11 med nummer 3. Levde helt likt alle svangerskapene. Hadde jeg lyst på sjokolade så spiste jeg det, og ville jeg ha en gulerot istede, ja så spiste jeg det.. Alt med måte tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Er bare 9uker på vei så søtsaker er ikke akk fristende.. Samme var det når gikk gravid første gangen. Formen sier nei.. Så frukt og grønt er det beste og få i seg for min del nå... så heldig du er da =) skjønner ikke hvorfor det er sånn , alt sunnt byr meg i mot , første gangen var det stikk motsatt .. =(
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Hehe. Da jeg var gravid gikk jeg opp 20 kilo. Var helt utrolig hvor mye snop jeg klarte å proppe i meg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Spiste som jeg pleide når jeg var gravid, men var litt mer sulten, bare.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 haha ja ikkesant =) kiloene blåser jeg egenkli i ,men er så redd babyen ikke har fått det den trenger . sånn plutselig panikk helt på slutten her , men jeg har virkelig prøvd . hi
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Begynte ikke og gå opp i vekt før jeg runda 20uker.. Gikk bare ned frem til da.. Gikk bare opp ca 12kg. Blir spennende og se med nr 2 her nå.. 9uker og ikke gått opp,heller litt ned igjen...
Nordhagenjentene :) Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Spiser det jeg vil, sunt eller usunt, som vanlig. Men har nettopp begynt å spise igjen etter uker med ekstremkvalme. :/ Merker det er som i forrige svangerskap; Orker mye mindre enn vanlig, så blir mindre porsjoner. Endret 10. juni 2012 av Nordhagenjentene :)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Prøv å tenk først på hva du trenger i løpet av en dag (vitaminer, mineraler etc) og pass på at du får i deg det. Om du så fyller på med litt usunt innimellom er ikke det så farlig, annet enn at det vises på vekta. Jeg var dessverre litt for flink til å tolke uttrykket "spise for to" bokstavelig talt, men jeg var samtidig flink til å få i meg det jeg trengte av næringsstoffer, særlig omega 3, så jeg hadde ikke _så_ dårlig samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå