Mamma_til_2 Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Ja damer har dere menner som ser på fotball em? er lei allerede og dett er bare dag 2!!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har funnet meg en mann som ikke eier interesse for å se på sport på tv, uansett hva det er! Ganske stor forandring fra å ha vokst opp med en far og en bror som er totalt sportsidioter. Så her i huset blir det ikke noe sport før jeg skal se håndball VM i desember en gang
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Han ser en kamp nå og da, men heldigvis så mister han fort interresen, og finner på noe annet. Men er jo ikke en dritt på tvn idag uansett da, så da kan han bare se en kamp.. Skuffende lite p tvn på en lørdag. Ikke alle har et liv liksom..
Gjest Heartbroken Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Nei, heldigvis så bryr han seg lite. Han kan se deler av en kamp hvis det passer, men det er absolutt ikke viktig for han. Det er skikkelig flaks, siden jeg syns lite er så kjedelig som fotball
Gjøkeredet③ Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Vi syntes det er like gøy begge to, så kan absolutt ikke klage! Like barn, leker best
Mamma_til_2 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2012 Å sÅ heldige dere er, her i huset er det sport heletiden sÅ min sommer ser noe slik ut: fotball EM, tour de france, sommer OL, og em i friidrett, sÅ starter engelsk fotball opp igjen!! tror jeg mÅ finne en større leilighet sÅ jeg kan ha min egen tv stue
Mamma_til_2 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2012 Glemte wimbeldon som starter etter fotball em!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Nei desverre... Her er det jeg som må lure meg til en kamp i ny og ne. Skjønner ikke problemet. Det er ikke fotball hele døgnet, er snakk om et par kamper om dagen...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Hater fotball. Men slipper og sjå det. Godt med 2 digital bokser.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har funnet meg en mann som ikke eier interesse for å se på sport på tv, uansett hva det er! Ganske stor forandring fra å ha vokst opp med en far og en bror som er totalt sportsidioter. Så her i huset blir det ikke noe sport før jeg skal se håndball VM i desember en gang Skal du ikke se håndball i ol i sommer da? Og hvis det er kvinne håndball, så er det EM i desember Gleder meg til begge deler
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Både jeg og samboer er lite interessert i fotball så her blir det normalt lite fotball på tv'n. Men nå som Danmark slo Nederland igår og vi da har en god sjanse for å vinne EM så blir det nok til at jeg følger med på de kampene DK spiller Gruer meg der i mot til Tour de Frace. Samboeren min sitter som regel klistret til TV og det er i vår ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå