Gå til innhold

Er på jakt etter brukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simo kombi vogn som skal brukes som sovevogn og stå hos min mor etter det. Vil at den skal vere fin og liker ikkje alle farger. Tenkte rundt 2006 -2008 mod. Men dei eg liker slenger jeg inn bud på 1300 til 1500 kr men hører aldri noe meir. Er jeg for slak i kantane med bud ?

Ser mangen skriver at dei fikk den for 1200 og 1500 kr dei års modellane. Kva er det jeg gjør feil ?

Vil ha tips og råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk vil kanskje ha mer enn 1300-1500 for ei vogn de kjøpte for 6000 for så og så mange år siden. Kan du gå opp i prisklasse? 2000? 2500? Kanskje det blir lettere å få kjøpt vogn da. :)

Skrevet

Enig med deg anonym bruker.. Ikke mye "fint" å finne under 2000 kr.

Skrevet

Synest Hi har rett når Simo 2011 vart solgt for 4900 kr nye. Det er nok folk som er storforlangande. Har sett mangen Simo til 1500 kr i dei års modeller som HI skriver.

Skrevet

Har sett Simo vogner til den prisen 1000 til 1500 kr som jeg likte og årsmodel stemte. Ingen skader på dei. Fikk ikkje kjøpe pga sender ikkje. Korfor skal jeg da betale meir for det da ?

HI

Skrevet

hvor bor du da. har en jeg skal selge som er pent brukt.

evt send meg en pm.

Skrevet

Jeg synes at folk er alt for stive i prisen for brukte vogner. Jeg solgte min SImo Duo 2008 mod for 1500. med regntrekk, veske, to stykk vogndyner, myggnetting. og koppholder.

Skrevet

Har sett Simo vogner til den prisen 1000 til 1500 kr som jeg likte og årsmodel stemte. Ingen skader på dei. Fikk ikkje kjøpe pga sender ikkje. Korfor skal jeg da betale meir for det da ?

HI

Synes du er litt klagende. Nei, mange sender ikke, man må hente. Uheldigvis for deg bor du ikke der de billige vognene er, og må godta å betale mer for samme varen. Kanskje du er heldige om 1 mnd, kanskje 2, men du må senke dine krav hvis du skal få den vogna du ønsker.

Skrevet

46_301773942_hoved.jpg

Liker denne men 2750 kr Betaler ikkje så mykje for 2007 mod. Finnes eit til og den er 1500 kr men mangler fottrekk.

68_63187916_hoved.jpg

Denne 1500 kr sender ikkje

Dette stoffet som er på vogna er enkelt og vaske og tåler meir en vanlige vognene vedr falming. Solgte min i 2006 og rekna med jeg ikkje skulle ha fleire men det kom ein til git. ANGRER bittert at jeg solgte den.

Det har vert 2 svarte simo vogner med samme stoff til 1000 til 1500 kr. Fikk dei ikkje pga sender ikkje.

Rekna med du fikk solgt vogna på flekken #8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...