Gå til innhold

Erfaring fra barnevognen TROLL??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring, men den så litt skranglete ut og hjulene var små. Skranglete og dyr, tenker jeg

Skrevet

Hmm, jeg synes ikke hjulene så små ut i forhold til EW June eller QTRO sine.. men smak og behag :) Prisen er jo for både vogna, bilstol, vognpose, stellebag, myggnett og regntrekk..

Håper på flere svar!

HI

Skrevet

Jeg kjøpte denne pakken for over 8 år siden. Det så litt annerledes ut, men det var det merket, og det var pakkepris til den summen med de varene.

Vi har vært veldig fornøyd, vognen holdt greit ut to unger, og hadde vi tatt bedre vare på den hadde den nok holdt enda bedre. Myggnettet var det enste jeg ikke var fornøyd med, det var jo ikke tett på siden. Men det kan jo være de har endret design på det nå.

Skrevet

Her jeg bor har jeg ikkje sett den.

Tror den ikkje er enkel og selge siden mangen snakker kun om Simo og Emmaljunga.

Skrevet

Så bra at du har vært så fornøyd med vogna, den perfekte mor :-D De har sikkert endre litt på den i løpet av 8år :)

Som det står på siden så har de kun butikk i Bergen og Sandnes.

HI

Skrevet

Jeg hadde troll vogn med førstemann eneste negative var låsemekanismen i hjulene de løsnet.

Ellers var det mye vogn for pengene og var godt fornøyd bortsett fra det med hjulene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...