Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Dere med 3 barn hvor stor aldersforskjell har dere? Og hvordan er det, har det vært? Hvordan var det å gå fra 2 til 3..... Har to barn nå, en på 7 og en på 3..... Tenkte kanskje å bli gravid med nr 3 om et halvt år- til ett års tid.....
Lady lovely locks Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Jeg gikk aldri fra 2 til tre, men fra en til 3. (Som du sjønner tvillinger) Det var utrolig hektisk. en 2 åring og to babyer. Tidvis var det nesten umennskelig slitsomt. MEN nå er de 5 og 3 år og jeg kan ikke se for meg at det er så stor forsjell på å ha 2 og 3 barn. Baby tiden er tøffest når man har barn fra før tenker jeg, men nå hadde jo vi to babyer, så det er sikker helt anderledes med 1 baby og 2 større barn.
løvemamma29 Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 hei, eg har to barn som vil vere 8 år og 4,5 når lillegull i magen blir født...Vi tenkte lenge på om vi skulle ha fleire, derfor avstanden mellom 2 og 3...men trur d skal bli helt passe fint..har en nabo som har 3stk under 5 år (1 på 5,1 på 2 og 1 baby), ho har d travelt...
Lady lovely locks Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 1 er som 1 2 er som 10 og 3 er som et tivoli... Nei da...
PrøvLykken Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Har tre nå. De er 5, 3 og 1/2 år. Har vært travelt i starten, men nå roer det seg:) Babytiden er jo hektisk uansett. Uansett er vi jo inne i "barnetiden". Blir ikke mer begrenset. Mer klesvask, mer kos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå