Gjest Dotto Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 I mine "yngre" dager, så ble jeg omtalt som fellesmadrassa her i bygda.. Lå med alt med puls, og dette visste jo folk om. Min ungdomstid besto av fyll, sex og opprør. Jeg gjorde en totalomvending av meg selv når jeg ble gravid, gikk fra å være uansvarlig på alle områder, til å bli ansvarlig på alle områder. Jeg falt ut av min gamle gjeng, og ble voksen. Men selv om jeg ble voksen, så mistet jeg respekten folk hadde for meg, og jeg har ennå ikke gjenvunnet den hos noen. Jeg er voksen nå, og gjør alt "riktig", men folk ser fremdeles på meg som den jeg var før. Isted tikket det inn en melding på facebook, fra en i min gamle gjeng, som jeg ikke har snakket med siden jeg ble gravid.. Han spurte om hva jeg styrte på meg, hva planen for kvelden var osv.. Jeg svarte at jeg hadde planer.. Da sier han at det var nå synd, for vi kunne jo ha funnet på noe sammen.. Jeg svarte da at det kunne vi gjøre en dag jeg hadde tid.. Da sender han dette til meg "grrrrr;)"... Jeg sendte ett ? tilbake... Fader altså, første gangen han sier noe til meg på 3 år, og sier han "grrrr"?! Når skal folk slutte å se på meg som om jeg er den jeg var før?! Jeg hadde håpet at respekten sakte, men sikkert ville komme tilbake, men den tanken gir jeg opp nå altså! Jeg skal kreve den sørens respekta tilbake, må bare finne ut hvordan jeg gjør det.. Aaargh, jeg blir så sur!! Dagens utblåsning...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Da hadde jeg sendt en melding tilbake om at hvis det var sex han var ute etter så fikk han lete litt til for den type kontakt er jeg ikke interessert i. Men det sagt ikke bli lei deg over det det er han som oppfører seg som en dust enkelt og greit. Jeg har aldri hatt sex utenfor et stabilt forhold, og kan allikevel plutselig få slike meldinger fra bekjente mannfolk ,fra jeg var ung,som vet jeg er singel. (ikke ofte men det har hendt noen ganger.) Noen mannfolk er bare ute etter å få seg noe og spør alt de kommer over, litt sånn spør jeg 50 damer så sier sikkert 1 av de ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå