Gå til innhold

Holder det å lufte madrassen ved tisseuhell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treåringen vil prøve å sove uten bleie på i natt :)

Om det går litt skeis, holder å bare lufte madrassen ute i morgen da? Eller burde den skylles? Det er en skum madrass

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kjøpe tisselaken (vaskbare) på Sparkjøp eller noe? Ellers så har de kladder på apoteket eller matbutikken. Det er sånt som kastes når det er vått.

Skrevet

Kan du ikke kjøpe tisselaken (vaskbare) på Sparkjøp eller noe? Ellers så har de kladder på apoteket eller matbutikken. Det er sånt som kastes når det er vått.

Jo, jeg kan alltids dra på apoteket etter helgen for å få kjøpt kladder. Bare litt dumt å vente så lenge når treåringen endelig er ivrig på bleieslutt :)

HI

Skrevet

Bare lufte? Da tørker jo tisset i madrassen, er ikke det veldig ekkelt?

Her blir madrasstrekket vasket i maskin mens selve madrassen får en omgang i dusjen. Så settes alt ut til tørk / lufting:-)

Skrevet

Skjønner :) Jeg pleide å lufte madrassen på verandaen før, når bleia gikk litt lekk, og det ikke var de helt store mengdene med tiss. Tok potetmel på flekken og satte den ut. Men med de enorme mengdene en treåring tisser, når de først begynner, så tror jeg jeg hadde dekket med ett eller annet under lakenet. Badehåndkle eller noe. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...