Gå til innhold

Ble litt irritert på dama i butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 8 mnd. til tirsdag og 9 kilo.

Vi var på babybutikken istad for vi ser etter en billig trille til å ha i bilen og bruke i butikken osv.

Hun som jobbet i butikken anbefalte en trille og sa samtidig at om vi hadde et Maxi-Cosi sete kunne vi få med adapter til det.

Da sa jeg at vi har Britax Max Way. Hun heva øyenbryna og sa med overraska tone: Allerede? Ho er jo så liten.

Ja, allerede. Når hun er stor nok og hun får vondt av det første sete så bytter vi. Og ho er kanskje ikke så lang, men ho satt i helt selv i barnesetet på handlevogna (ikke babysetet) ...

Drar til en annen butikk til uka og handler vi :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du det som kritikk? Jenta så ut til å kunne bruke babysete litt til, og da lurte selgeren altså på hvorfor dere allerede hadde valgt å bytte. Det var vel ikke vondt ment? Jeg ville bare ha fortalt hvorfor og fortsatt handelen. Jeg har opplevd noen tilfeller av elendig kundebehandling, og jeg forventer faktisk å bli behandlet med respekt, men det du beskriver er ikke i nærheten av noe jeg ville ha reagert på. En bagatell, rett og slett.

Skrevet

Snakk om å ta seg nær av ingenting...

Skrevet

Hadde nok ikke tatt meg nær av det.

Du kjenner ungen din best, så det er en kommentar du bare kunne ha oversett.

By the way, vi måtte selv bytte ut Maxi Cosi setet da guttungen nærmet seg 8 mnd. Dette fordi han ikke satt noe behagelig i det lengre.

Skrevet

hehe.. Minstegutt her i huset er også 8 mnd. Han sitter fremdeles i babysetet, han. Har graco sitt. Han veier forresten over 10kg (!!).

Da eldstejenta vår ble født for 8 år siden måtte vi bytte sete da hun var nesten 9 mnd. Da var ikke selene lange nok til henne (hun var ganske kraftig, ja). Siden den gang har bilsetene endret seg ganske mye, så andremann brukte babysetet til han var over året.

Hun lurte nok bare, hun i butikken. Ingenting å ta seg nær av, det?? Det står jo veiledende alder fra 9 mnd på slike seter, så ikke rart hun spurte.

Skrevet

støresøster her brukte bilstolen hun hadde da hun var baby, for noen uker siden.. en maxi cosi, hun er nå 2,5år! :) veier 11kg og er liten og spe da.. men jeg hadde nok ikke tatt meg nær av det dama på butikken sa, ei heller om hun hadde kommentert vår versjon.. vi har større sete da, bare så det er sagt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...