Gå til innhold

har aldri likt dette forumet ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men siden vi er prøvere klarer jeg ikke å holde meg unna heller. Er mye fornuftig å lese her inne, og det er kjekt å lese innlegg til folk med lignende erfaring. Men 80% av innleggene her inne er bare bullshit. Virker som om de fleste er mer opptatt av å slenge dritt og rette skrivefeil enn å komme med fornuftige svar. Jeg har spurt om ting flere ganger uten å få svar, men 5 minutter tidligere har noen fått 1000 identiske svar på om når skattepengene kommer ! Noe som for øvrig burde være allmennkunnskap eller i verste fall mulig for enhver idiot å finne ut av selv.

Det blir lagt ut bilder av klart positive gtester hver dag der hi lurer på om hun kanskje muligens er gravid. Lav iq her inne er det i hvert fall flust av. Tragisk å se at ei som spørr hvilken dato julaften ender på i år får flere seriøse svar enn ei som lurer på hvilke erfaringer folk har i forhold til sa/ma osv.

Det mest tragiske er at jeg må fortsette å henge her pga de 2% fornuftige innleggene jeg faktisk har nytte av å lese. Kan da umulig være bare meg som tenker dette om bim. (les bim damene).

Videoannonse
Annonse
Gjest meg mamma?
Skrevet

... men siden vi er prøvere klarer jeg ikke å holde meg unna heller. Er mye fornuftig å lese her inne, og det er kjekt å lese innlegg til folk med lignende erfaring. Men 80% av innleggene her inne er bare bullshit. Virker som om de fleste er mer opptatt av å slenge dritt og rette skrivefeil enn å komme med fornuftige svar. Jeg har spurt om ting flere ganger uten å få svar, men 5 minutter tidligere har noen fått 1000 identiske svar på om når skattepengene kommer ! Noe som for øvrig burde være allmennkunnskap eller i verste fall mulig for enhver idiot å finne ut av selv.

Det blir lagt ut bilder av klart positive gtester hver dag der hi lurer på om hun kanskje muligens er gravid. Lav iq her inne er det i hvert fall flust av. Tragisk å se at ei som spørr hvilken dato julaften ender på i år får flere seriøse svar enn ei som lurer på hvilke erfaringer folk har i forhold til sa/ma osv.

Det mest tragiske er at jeg må fortsette å henge her pga de 2% fornuftige innleggene jeg faktisk har nytte av å lese. Kan da umulig være bare meg som tenker dette om bim. (les bim damene).

Alikavel poster du nesten 2 innlegg i snitt om dagen!!!

Skrevet

jeg klarer likevel ikke holde meg unna som sagt.er du bare dum eller følte du deg truffet? :) uansett om jeg en dag kommenterer 100 innlegg så har jeg enda til gode å bruke anonymknappen.

Gjest meg mamma?
Skrevet

jeg klarer likevel ikke holde meg unna som sagt.er du bare dum eller følte du deg truffet? :) uansett om jeg en dag kommenterer 100 innlegg så har jeg enda til gode å bruke anonymknappen.

Hvorfor er jeg dum fordi jeg kommenterte innlegget ditt?????? Truffet av hva da??

Skrevet

Jeg er helt enig med deg HI. Denne siden kalles kranglesiden, men alle de heftigste diskusjonene/kranglene skjer likevel på anonymforumet.

Jeg syns også det er mye useriøse spørsmål her inne, men velger å overse det. Av og til syns jeg det blir så patetisk at det faktisk er komisk, så jeg må lese litt likevel. Men anonymforum er ikke det beste stedet å få "fornuftige" svar på det man lurer på ang MA/SA etc. Men er vel en egen side for slitere hvis jeg ikke tar helt feil. Litt mer "seriøst" der.

Skrevet

tenker det samme som HI.. noen ting passer ikkje inn på BIM..

og anonym knappen er kun i bruk for frekke komentarer.. kjipt at forumet ikkje blir brukt på en bedre måte..

begynte med at eg lurte på ett par ting ang graviditet.. men finne jo kun svar på rare ting som hva folk skal ha til middag. hvilken navn som er stygge, hvor teite nav er og hvor teit de som går på nav er osv.. har ingen ting her og gjør spør du meg.. :)

Skrevet

ja, hva andre skal ha til middag og klaging ang. nav, og ikke minst spøsmålene "jeg har hatt sex, er jeg gravid nå da?" og "g.testen viser 2.streker, kan det være mulig at jeg er gravid?" er i hvert fall ting som går igjen her. anonymforumet blir nok verre siden de frekkeste nå MÅ gjemme seg der ;) men da blir kanskje de andre mer seriøse også.

ja enig med deg, ofte jeg tar meg i å le av mye her inne altså. forumet er mer for underholdning enn hjelp under prøving/svangerskap merker jeg.

Skrevet

Enig. Slitsomt å ikke kunne starte en eneste tråd uten at det ender opp som en krangle-tråd, hvor alle hakker i vei på hverandre og slenger dritt. Jeg er egentlig litt sjokkert over det. Det kan starte med "hvilket bilsete annbefaler du", og ender med stygge kommentarer på kryss og tvers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...