Håpefull38 Skrevet 9. juni 2012 #29 Skrevet 9. juni 2012 1 dag igjen, hurra :) blir satt i gang med ballong i morgen hvis det ikke skjer noe i løpet av dagen. Men synes den 10. er en grei dato, så nå bør det starte snart ;-) vil helst slippe å bli satt i gang. Er det en spesiell grunn til at du blir satt i gang på termindatoen? Jeg får overtidskontroll en uke over har jeg fått høre. Jeg får ikke føde på lokalsykehuset pga at en av tvillingene døde og pga alder. De ville at jeg skulle til et sykehus med større beredskap og større kompetanse. Måtte derfor innlegges ei uke før termin, så bør nå på sykehotell. Pga omstendighetene ga jeg beskjed om at jeg ikke ville gå over tida. De syntes det var greit at de satt i gang på termindato hvis hun ikke kom av seg selv før. Lokalsykehuset og fastlegen mente det ble keisersnitt, men vi prøver vanlig fødsel med veldig liten terskel for keisersnitt.
Mamma til tre gutter Skrevet 9. juni 2012 #30 Skrevet 9. juni 2012 15 dager igjen.. men kan godt komme nå.. er så mye vondt nederst under magen så noe skjer.. men er nok bare modnings tegn.. går vell over tiden så da kan eg jo gå tre uker til... men ungen kommer når den kommer.. er en stor kar inni her så viss han kommer nå er han ca 3850 så ser helst at han kommer nå...
TPK Skrevet 9. juni 2012 #31 Skrevet 9. juni 2012 3 dager. Men begynner å føle at han kommer en stund over. Tipper på neste helg.
Tigerpote Skrevet 9. juni 2012 #34 Skrevet 9. juni 2012 1 dag igjen, hurra :) blir satt i gang med ballong i morgen hvis det ikke skjer noe i løpet av dagen. Men synes den 10. er en grei dato, så nå bør det starte snart ;-) vil helst slippe å bli satt i gang. Er det en spesiell grunn til at du blir satt i gang på termindatoen? Jeg får overtidskontroll en uke over har jeg fått høre. Jeg får ikke føde på lokalsykehuset pga at en av tvillingene døde og pga alder. De ville at jeg skulle til et sykehus med større beredskap og større kompetanse. Måtte derfor innlegges ei uke før termin, så bør nå på sykehotell. Pga omstendighetene ga jeg beskjed om at jeg ikke ville gå over tida. De syntes det var greit at de satt i gang på termindato hvis hun ikke kom av seg selv før. Lokalsykehuset og fastlegen mente det ble keisersnitt, men vi prøver vanlig fødsel med veldig liten terskel for keisersnitt. Huff da, så leit! Så utrolig trist for dere... Jeg ønsker deg masse lykke til! Håper at det gir effekt med ballongkateter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå