Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen lørdag 09. juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager over termindagen her... Så da er det vel kanskje maks 9 dager (sånn ca.) igjen!? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager til termin!!! spennende dager!!!!

Skrevet

5 dager til termin!!! spennende dager!!!!

Jeg synes det var mer spennende dagene før termin. :P Kjedelig når man ikke har noe å telle ned til lenger, fødselen virker på en måte bare fjernere og fjernere... ;)

Skrevet

neida! Maks 9 dager igjen sa du jo! Her kan det jo fort bli nesten 20 dager....... Men det frister lite!!! Vil helst fån ut i løpet av helga. 10. er en flott dato.... ;)

Skrevet

neida! Maks 9 dager igjen sa du jo! Her kan det jo fort bli nesten 20 dager....... Men det frister lite!!! Vil helst fån ut i løpet av helga. 10. er en flott dato.... ;)

Joda, stemmer jo det.. Men er så kjedelig å begynne telle ned enda en gang. :P Jeg satser også på morgendagen, har mens-termin 10 juni så kan jo godt stemme at det er det som er den store dagen! ;D

Skrevet

masse lykke til!!!!! :)

Takk, i like måte! :D

Skrevet

er vist att 11 dager tell termin enda her......

Skrevet

38 dager. Gud så fort dette går!!! Denne tiden er jo den mest spennende i svangerskapet. Nedtellingen og ventingen på at fødselen skal starte, og da de spennende timene før man møter vidunderet. Nå tror jeg tullemor har lagt seg med hodet ned og, så nå kan jeg glede meg håper jeg, til normal fødsel!!

Skrevet

1 dag igjen, hurra :) :) blir satt i gang med ballong i morgen hvis det ikke skjer noe i løpet av dagen. Men synes den 10. er en grei dato, så nå bør det starte snart ;-) vil helst slippe å bli satt i gang.

Skrevet

13 dager igjen og jeg kunne godt tenke meg disse dagene hjemme for meg selv, så han får vente litt til ;)

Skrevet

40 dager igjen! Har enda et stykke igjen til termin, men forsøker å ta en dag om gangen :)

Skrevet

3 dager !!! :)

Jeg er klar når snuppa er klar!! :)

Skrevet

38 dager igjen:) Men har ikke tid til å kjede meg, så dagene flyr faktisk. Denne halga har vi fullt hus med hans og mine og bursdagsselskap på gang;) Nok å henge fingrene i kan du si, ikke minst med en tenåring med veldig mye rart på gang for tida....Dagene gikk seinere da jeg ventet førstemann, det er sikkert og visst;))

Skrevet

1 dag igjen, hurra :) :) blir satt i gang med ballong i morgen hvis det ikke skjer noe i løpet av dagen. Men synes den 10. er en grei dato, så nå bør det starte snart ;-) vil helst slippe å bli satt i gang.

Er det en spesiell grunn til at du blir satt i gang på termindatoen? Jeg får overtidskontroll en uke over har jeg fått høre.

Skrevet

Termin i dag :-)

Termin i dag her også :)

Skrevet

6 dager til ks, 12 til termin. Lillebror i magen har vært veldig stille og rolig i dag, så jeg lurer på om han har noe på gang...

Skrevet

33 dager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...