Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Stakkars størstejenta mi har fått skylda for å rote de bort. Hun liker å stryke de over fjeset men har aldri kunne svare for hvor de har blitt av. Når det er sagt så har hun aldri fått kjeft for det, jeg har bare blitt oppgitt. Finner de som regel igjen men det kan gå flere uker før de dukker opp. Nå skulle vi gjøre oss klare til å dra ut. Jeg går på badet og der piler katta ned fra baderomsinnredninga MED ene kosten min i munnen! Da er det altså katta som da tydeligvis elsker disse kostene Burde egentlig skjønt det siden forrige katta vår brukte å stikke av med malekoster med våt maling på. Andre som har dyr som stjeler?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Stakkars størstejenta mi har fått skylda for å rote de bort. Hun liker å stryke de over fjeset men har aldri kunne svare for hvor de har blitt av. Når det er sagt så har hun aldri fått kjeft for det, jeg har bare blitt oppgitt. Finner de som regel igjen men det kan gå flere uker før de dukker opp. Nå skulle vi gjøre oss klare til å dra ut. Jeg går på badet og der piler katta ned fra baderomsinnredninga MED ene kosten min i munnen! Da er det altså katta som da tydeligvis elsker disse kostene Burde egentlig skjønt det siden forrige katta vår brukte å stikke av med malekoster med våt maling på. Andre som har dyr som stjeler? Ooops gikk litt fort der. "de" i første setning skal være sminkekostene HI
Lille- MO Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 hehe, ja min katt er helt ram på å ta sminkekoster, han slenger de langs gulvet, kaster de i luften og blir skikkelig kattunge om han får tak i en..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Samme her. Har ein stor sminkekost, den kan katt stikke nasen i og kose når jeg holder sminkekosten.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Hehe...har en venninne som også har en katt som stjeler. Men han stjeler blomster fra naboen deres. Hun sendte meg bilder på mobilen en gang av katten som sitter ute i gangen med 2 blomster som han tydligvis har stjelt fra naboen. Det er type kunstblomst som de har pyntet ute på verandaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå