Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 For meg er det en deilig kopp kaffe, en god klem av datteren, hennes smil og stemme som vekker meg om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Akkurat nå er det å ha 45 min uten å måtte ha baby klistret til kroppen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Sofa, tv,data og slappe helt av. Ellers er det når barna er glade for å se meg når jeg henter i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 En hard bamseklem fra gutten min, et vått nuss fra jenta mi, et glass vin, og følelsen av å ha prestert på jobb
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 At samboeren kommer hjem fra jobb hver dag og sover med meg i senga om natta. At jeg har 2 herlige barn (som selvfølgelig ikke alltid gjør som de skal altså). å kunne sitte å drikke pepsi max i stolen min og at jeg kan fyre så masse jeg vil
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Å dra rett fra jobben og henter gutten pÅ skolen.
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Å, det kan være sÅ mye! Jeg er født med en evne til Å bli begeistret av bittesmÅ ting, sÅ for meg kan det være at en spesiell blomst har sprunget ut, at sola skinner, at jeg har tid til Å sitte stille og se pÅ fuglene, at ungene er glade... Jeg tror i grunnen at jeg opplever litt hverdaglykke hver eneste dag
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Søvn! Ellers de vanlige tingene som når barna leker fint, blir glad for å se meg osv. Cæsar i stillhet, og en kopp med hva jeg nå måtte ha lyst på.
hit og dit Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 En lat lørdag- og/eller søndagsmorgen. Familiemiddagen på fredagen Samtalene om hvordan dagen har vert ved hverdagsmiddagen. Formiddagssol og en åpen terassedør En god klem fra barna, og katten Kveldsmat laget av mannen min å se eldste spise (mye problem som liten) å se jentene vise hverandre søskenkjærlighet Smilet fra glade unger
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Akkurat i dag: smilet til babyen når hun ser storesøsknene sine og å få sove lenge! Gud, så deilig! Ellers kan hverdagslykke være så mangt, aller best er nok min lille kaffestund på morgenen når ungene er gått til skolen og lille sover den første luren sin
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Det er vel nærmere 2 år siden sist jeg kan huske små hverdagsgleder dessverre........... Har slitt lenge med smådepresjoner, men etter flere år med økonomiske problemer har ting gått i stå... kjenner ikke gleder i ting lenger, men setter på meg et smil likevel..
Bustehue Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 Når sønnen min legger de små armene rundt halsen min, klemmer til så hardt han klarer og sier "kosa mamma mmmm". Rett og slett herlig <3 men også, sånn som nå, at far og sønn har dratt for å se på motorsykler og jeg sitter i sola, med data, en kopp te, god musikk og bare slapper av...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 Latteren fra mine barn En helt uvente klem/ suss fra ungene Sol Høre på fuglene som kvitrer om morgningen Å ligge og slappe av i sengen om morgningene mens ungene hopper rundt Gleden barna mine viser når de ser meg når jeg henter de i bhg At fremmede smiler til meg
Gjest meg mamma? Skrevet 9. juni 2012 #14 Skrevet 9. juni 2012 Å bli møtt med glade unger som hiver seg rundt halsen min nÅr jeg kommer pÅ jobb. At 20 unger roper hadet til meg nÅr jeg gÅr hjem. NÅr katten min legger seg godt til rette ved siden av meg for Å fÅ kos. Å se rÅdyr i hagen min. NÅr niesen min sier : "tante, jeg er glad i deg". NÅr noen sier takk for hjelpen. Varm sommerdag pÅ stranda.
Gjest meg mamma? Skrevet 9. juni 2012 #15 Skrevet 9. juni 2012 Å bli møtt med glade unger som hiver seg rundt halsen min nÅr jeg kommer pÅ jobb. At 20 unger roper hadet til meg nÅr jeg gÅr hjem. NÅr katten min legger seg godt til rette ved siden av meg for Å fÅ kos. Å se rÅdyr i hagen min. NÅr niesen min sier : "tante, jeg er glad i deg". NÅr noen sier takk for hjelpen. Varm sommerdag pÅ stranda. Å, hvor jeg hater de store Å-ene
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 En nyplantet åker, irisen som blomstrer, å se ungene bygge hytte i skogen, lukten av regn etter mange dager med sol, en god klem, å se på ungene som sover, nybakte rundstykker, å kjenne at jeg orker mer etter å ha løpt 20 km mm.
kaklemor Skrevet 9. juni 2012 #17 Skrevet 9. juni 2012 Når jeg står opp og går inn til Lillegutt som sitter i senga og leker, for så når han ser meg reise seg og smile Et øyeblikk med stillhet, café latte og laptopen ute på verandaen Når jeg og mannen krøller oss sammen og ser film og mye mer!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #18 Skrevet 9. juni 2012 For meg er hverdagslykke de mest utrolige ting, latteren til barna mine, se at de lykkes med noe de har slitt med en stund, når de forklarer ting til meg. Gode samtaler med barna, mannen eller venner. Sitte på terassen og se på utsikten. Se på at årstidene forandrer seg. Når andre menesker er uventet snille mot meg eller andre rundt seg.
Helhana Skrevet 9. juni 2012 #19 Skrevet 9. juni 2012 Den herlige latteren til datteren min, familiemiddagen, å se en film etc. i armkroken til samboeren, legge seg for kvelden med verdens fineste mann. Merker også at hverdagslykken er strekere dersom huset er reint og ryddig
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. juni 2012 #20 Skrevet 9. juni 2012 Å bli møtt med glade unger som hiver seg rundt halsen min nÅr jeg kommer pÅ jobb. At 20 unger roper hadet til meg nÅr jeg gÅr hjem. NÅr katten min legger seg godt til rette ved siden av meg for Å fÅ kos. Å se rÅdyr i hagen min. NÅr niesen min sier : "tante, jeg er glad i deg". NÅr noen sier takk for hjelpen. Varm sommerdag pÅ stranda. Å, hvor jeg hater de store Å-ene Åjaa! Å komme på jobb til glade unger er noe av det beste!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #21 Skrevet 9. juni 2012 Å vÅkne til en smilende baby, Å høre storebror pÅ to År sier "Mammma! Mamma? MAMMA!!" , NÅr begge barna sover dupp samtidig , snille mennesker som tilbyr en hjelpende hÅnd, iskaffe en sjelden gang, snus (dessverre ).
Linerlen og pipipen Skrevet 9. juni 2012 #22 Skrevet 9. juni 2012 Å ta med hunden pÅ stranda og kaste pinner. Blir lykkelig nÅr jeg ser den rene gleden over noe sÅ enkelt som Å løpe og hente en pinne! NÅr lillegutt etter en sutre eller skrikerunde plutselig slapper av i heeele kroppen og øya glir igjen..
Dorrimor ♂♂ Skrevet 9. juni 2012 #23 Skrevet 9. juni 2012 Når eldstemann kaster seg rundt halsen min, smiler og roper mamman min når jeg henter i Bhg. Når yngste gliser og sprekker når han ser meg om morgenen. Når duppene er samkjørte og jeg får en time eller to til meg selv i helgene.. Lørdagsmorgen, da er d mannen som skal stå opp og jeg kan sove leenge, kikke gjennom postene på forumet i ro og fred og ta en massiv dusj. Dager hvor bare alt glir-fornøyde barn, fornøyd mann etc etc. En fjelltur i solnedgang
bobbelfru Skrevet 10. juni 2012 #25 Skrevet 10. juni 2012 Når datteren min roper mamma mamma det er mamma når jeg henter henne at barna på jobben er glade for å se meg! en kopp kaffe og avisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå