Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Vi skal reise med fly imorgen, og jeg vurderer å kjøpe ds til gutten min, for at han skal kjede seg mindre.. Er dette noe en 4 åring forstår seg på? Hva koster det og hvor kjøper man det?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Usikker på pris, muligens 1200. VIlle absolutt anbefale det til en på 4 ja. VI har DS og IPAD, helt nødvendig på lengre reiser.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Jenta mi fikk når hun ble 5. Er nå 8 og har spilt minimalt. Du får se ann behovet og interessen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Våre barn er 3 og 5, vi har kjøpt et annet type spill, mye billigere å med 150 spill inni. Falt i smak for eldste. Minsten på snart 4 er ikke så interessert.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Vår gutt fikk det da han var 3,5år og da fikk han MarioKart og SuperMario. Begge spillene fikk han til å spille noe og han syntes det var gøy. Vi har måttet hjelpe han å spille noe på begge spillene og spesielt SuperMario ettersom han ikke klarer alle brettene og hvertfall ikke etter hverandre, men han syns det er veldig morsomt å spille. I perioder har vi hatt problemer med at han har mast mye om å spille, men da har vi lagt dsen sånn at han ikke får tak i den selv og begrenset det og da har det raskt gått seg til. I perioder spør han ikke etter den i det hele tatt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Våres gutt er 4 1/2 år og han elsker det!! Hadde han fått en slik når vi skulle fly hadde vi ikke hørt en lyd før vi måtte skru det av når en skal lande Har ei jente på 7 år også og hun er også veldig intressert i det. De er oppslukt Jeg hadde absolutt gått for det. Kjøpte DSi til mine som kostet ca 1200. Spillene koster jo litt, men trenger jo i utgangspunktet bare 1 for et par timer
Mammaaaaaa Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Gutten min fikk når han var 4,5 år. Og det var midt i blinken for han! Han elsker mariospillene! Mariocart er en klar favoritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå