Gå til innhold

Nintendo DS... Noe for en 4 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise med fly imorgen, og jeg vurderer å kjøpe ds til gutten min, for at han skal kjede seg mindre.. Er dette noe en 4 åring forstår seg på? Hva koster det og hvor kjøper man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på pris, muligens 1200.

VIlle absolutt anbefale det til en på 4 ja.

VI har DS og IPAD, helt nødvendig på lengre reiser.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta mi fikk når hun ble 5. Er nå 8 og har spilt minimalt. Du får se ann behovet og interessen.

Skrevet

Våre barn er 3 og 5, vi har kjøpt et annet type spill, mye billigere å med 150 spill inni. Falt i smak for eldste. Minsten på snart 4 er ikke så interessert.

Skrevet

Vår gutt fikk det da han var 3,5år og da fikk han MarioKart og SuperMario. Begge spillene fikk han til å spille noe og han syntes det var gøy. Vi har måttet hjelpe han å spille noe på begge spillene og spesielt SuperMario ettersom han ikke klarer alle brettene og hvertfall ikke etter hverandre, men han syns det er veldig morsomt å spille.

I perioder har vi hatt problemer med at han har mast mye om å spille, men da har vi lagt dsen sånn at han ikke får tak i den selv og begrenset det og da har det raskt gått seg til. I perioder spør han ikke etter den i det hele tatt.

Skrevet

Våres gutt er 4 1/2 år og han elsker det!! Hadde han fått en slik når vi skulle fly hadde vi ikke hørt en lyd før vi måtte skru det av når en skal lande :D

Har ei jente på 7 år også og hun er også veldig intressert i det. De er oppslukt :D

Jeg hadde absolutt gått for det. Kjøpte DSi til mine som kostet ca 1200. Spillene koster jo litt, men trenger jo i utgangspunktet bare 1 for et par timer :)

Skrevet

Gutten min fikk når han var 4,5 år. Og det var midt i blinken for han! Han elsker mariospillene! Mariocart er en klar favoritt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...